Čistiaci prostriedok môže v budúcnosti varovať pred chorobou
- 15:03 13.03.2015
- BRATISLAVA
Porotu slovenského semifinále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa uskutočnilo v Bratislave, napokon presvedčila dvojica Peter Kubjatko a Zuzana Mináriková z Ekonomickej univerzity v Bratislave. Slovenskí finalisti postupujú do veľkého finále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa bude konať na začiatku apríla vo Viedni. O prvenstvo sa popasujú s víťaznými tímami z ďalších 27 krajín.
Tohtoročný víťazný nápad na produkt s názvom "Doktor Bref" je inovácia, vďaka ktorej by sa ľudia starali nielen o čistotu svojej domácnosti, ale aj o svoje zdravie. Doktor Bref vyzerá ako klasický produkt na čistenie toalety, avšak obsahuje v sebe technológie, ktoré umožnia vďaka ľudským extrementom identifikovať chorobu v zárodku a zároveň upozorniť na akékoľvek problémy v organizme. Keď sme sa víťaznej dvojice Petra Kubjatka a Zuzany Minárikovej opýtali, ako sa zrodil ich víťazný produkt, povedali, že v prvotnej fáze mali asi 15 nápadov, nad ktorými premýšľali. "Doktor Bref bol najskôr iba taká recesia, až potom sme v ňom objavili potenciál a rozhodli sme sa ho detailnejšie rozpracovať. Cenné rady sme získali od našej mentorky Zuzany Váry, šéfky marketingu divízie Beauty Care v Henkel Slovensko, ktorá nás usmernila hlavne čo sa týka marketingovej stratégie produktu," dodali víťazi.
Mentorka víťazného tímu Zuzana Váry k súťaži dodáva: "Cením si, že počas našich spoločných stretnutí a diskusií mali moji zverenci záujem počúvať, prijímať rady a najmä snahu neustále sa zlepšovať a zdokonaľovať ich inovatívny koncept Bref the doctor. Naša spolupráca sa tak zavŕšila úspešnou prezentáciou v rámci slovenského kola. V medzinárodnom finále im budem držať palce a s mojou podporou môžu rátať aj naďalej."
Od 8. do 10. apríla bude tento tím reprezentovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže vo Viedni, kde bude bojovať o prvú cenu, ktorou je "Lístok na cestu okolo sveta" v hodnote 10 000 eur. V poradí druhý a tretí tím získa peňažnú cenu v hodnote 4 000 a 2 000 eur. Prvé tri tímy sa tiež budú mať možnosť stretnúť a porozprávať s výkonným riaditeľom spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom.
Viac informácií o "Henkel Innovation Challenge" je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 102 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.
Profesionálna starostlivosť o vlasy ako od kaderníka? Len so značkou Remington
Značka Remington je lídrom na trhu v oblasti starostlivosti o vlasy v mnohých krajinách sveta, vrátane Slovenska.
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.
Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?
Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.