Liftago: ľudia chcú vedieť, kto po nich príde
- 9:58 27.05.2016
- Bratislava
Päť vlastností, ktoré by mal mať každý taxikár
Mobilná taxi aplikácia Liftago ako jediná na trhu totiž umožňuje objednávku jazdy iba výberom ponuky konkrétneho vodiča. Práve preto je hodnotenie taxikárov pozitívnym faktorom – neslúži iba ako faktor na vyradenie nesprávneho vodiča z ponuky, ale aj ako pozitívna motivácia – najlepší vodiči jednoducho najviac zarobia. „Väčšine vodičov záleží na dobrom hodnotení, ktoré si pravidelne sledujú. Ak im hodnotenie náhodou klesne, ihneď nám volajú a chcú vedieť dôvod. Ich motiváciou je neustále sa zlepšovať a získavať tak viac zákazníkov,“ povedal Tomáš Sroka, Country manažér Liftaga pre Slovensko, ktoré na Slovensku funguje od konca minulého roka.
Zákazník si môže vybrať svoj odvoz podľa rôznych kritérií: typu auta, odhadovanej ceny, vzdialenosti alebo obľúbenosti vodiča. Práve posledná možnosť je na Slovensku najčastejším rozhodovacím faktorom. „Príjemných taxikárov bude vždy nedostatok, preto Slováci oceňujú, že si ich môžu vybrať. Napríklad hodnotenie 4,9 hviezdičky z piatich nie je jednoduché získať. Takýto vodič môže zarobiť o 10 % až 20 % viac než vodič s nižším ratingom. Hodnotenie je pre nás veľmi cenná spätná väzba, vďaka ktorej zvyšujeme kvalitu našej mobilnej služby,“ dodal Tomáš Sroka.
Podľa neho je priemerné hodnotenie vysoké – až 4,84 hviezdičky z maximálnych 5. Dobré hodnotenie vodičov je dôležité aj pre našich susedov v Česku, kde je taxi aplikácia Liftago najpopulárnejšou a najlepšie hodnotenou službou na trhu. „Hodnotenie vodičov je pre zákazníkov určitým vyraďovacím kritériom – vodič s hodnotením 4,8 hviezdičky a vyššie je super, pod 4,7 je to už horšie a ľudia si ho budú aj menej vyberať,“ doplnil Ondřej Krátký, spoluzakladateľ úspešného českého start-upu Liftago.
Niektorí vodiči sa svojím nevhodným správaním dokonca sami vyradia zo služby Liftago. „Mesačne ide o pár taxikárov, ktorí získajú veľmi nízke hodnotenia od zákazníkov a tí si ich už viac neobjednávajú. S niektorými sa rozlúčime rýchlo aj sami, ak vidíme, že im spätná väzba od nás alebo od zákazníkov nepomohla a zbytočne kazia povesť ostatným kolegom,“ dodal Ondřej Krátký.
Čo ľudia najviac oceňujú na taxikároch:
1. komunikatívnosť
2. úsmev
3. milý spoločník
4. vyzná sa v doprave, pozná skratky
5. je to profesionál, udržuje si odstup
Zdroj: zákaznícke hodnotenia Liftaga, 2016
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.
Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?
Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.
Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?
V dnešnej dobe nie je šatník kompletný bez niekoľkých štýlových kabeliek, ktoré nielen dopĺňajú váš outfit, ale tiež vám uľahčujú každodenný život.