Lidl a Ekonomická univerzita vytvorili Retail Academy
- 13:50 06.10.2015
- BRATISLAVA
Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy. Najväčšia slovenská univerzita so zameraním na ekonomické a manažérske študijné programy a popredný obchodný reťazec budú spolupracovať na praktickom vzdelávaní a tréningu poslucháčov prvého i druhého stupňa štúdia.
"Prostredníctvom Retail Academy chceme študentom predstaviť realitu fungovania medzinárodnej spoločnosti a umožniť im porovnať teoretické poznatky s praxou. Študenti spoznajú procesy a nástroje jedného z popredných hráčov slovenského i celosvetového maloobchodu. Retail Academy vnímame aj ako príležitosť na posilnenie spolupráce a dobrých vzťahov medzi spoločnosťou Lidl a slovenským vysokým školstvom," povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. "Vítame iniciatívu a spoluprácu so spoločnosťami, ktoré majú záujem prispieť k skvalitňovaniu nami poskytovaného vzdelávania. Prostredníctvom Retail Academy sa študenti oboznámia s fungovaním spoločnosti Lidl a tieto poznatky určite pozitívne prispejú k ich uplatneniu na trhu práce," uviedla doc. Mgr. Ing. Zuzana Juhászová, PhD, prorektorka ekonomickej univerzity v Bratislave pre vzdelávanie.
Retail Academy bude prebiehať vo forme prednášok, cvičení, tímových projektov a diskusií. Prvá prednáška zo strany Lidl sa uskutoční v prebiehajúcom semestri a bude venovaná téme čerstvosť. Študenti sa budú môcť riadne zapísať na predmet od letného semestra.
V rámci prípravy vysokoškolských študentov a čerstvých absolventov pre prax má Lidl pripravené programy "Stážista" a "Trainee". Ich cieľom je zapojiť záujemcov do fungovania medzinárodnej spoločnosti. Obchodný reťazec tiež aktívne spolupracuje s najväčšou medzinárodnou študentmi riadenou organizáciou na svete - AIESEC. Lidl dokonca získal ocenenie "Najlepší partner roka 2015 AIESEC Bratislava".
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. patrí medzi stabilných zamestnávateľov. Vo svojich 123 predajniach, dvoch logistických centrách a centrále zamestnáva viac ako 3600 ľudí. Reťazcu sa dlhodobo darí vytvárať nové pracovné miesta, pričom mnohé z nich vznikajú nezávisle od expanzie. V období rokov 2014 – 2018 plánuje Lidl na Slovensku preinvestovať 250 miliónov eur.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Vojak Švejk víta hráčov na palube lodí vo World of Warships
V obľúbenej online hre sa objavil legendárny vojak Švejk s hlasom herca Michala Holána.
Profesionálna starostlivosť o vlasy ako od kaderníka? Len so značkou Remington
Značka Remington je lídrom na trhu v oblasti starostlivosti o vlasy v mnohých krajinách sveta, vrátane Slovenska.
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.