• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Utorok, 6.5.2025Meniny má Hermína
Bratislava

Operátori call centra: 11 vecí, ktoré nechceme, aby ste vedeli

  • 20:40 04.02.2024
  • Bratislava
Operátori call centra: 11 vecí, ktoré nechceme, aby ste vedeli

Zamestnanci call centier prezradili svoje najväčšie pracovné tajomstvá. O tomto by zákazníci nemali vedieť.

Asi nikto z nás sa neteší z prijímania hovoru z neznámeho čísla, v ktorom vám operátor call centra ponúka novú výhodnú zľavu na nákup ponožiek alebo pôžičku s neuveriteľným úrokom. Prekvapivé nie je ani to, že rovnako vyčerpávajúce sú tieto telefonáty aj pre ich vykonávateľov, ktorí sa neraz stretávajú s odmietaním, nadávkami či rovno zrušením hovoru.

Operátori call centier sa v jednej z epizód YouTubového kanálu BuzzFeed podelili o svoje najväčšie tajomstvá. Okrem iného prezradili aj to, že nie vždy je čakanie na linke nevyhnuté.

Váš hnev ich zabáva

„Keď príliš dlho rozprávate, stíšim vás a potom na vás nadávam alebo popri tom jem,“ prezrádza jeden z operátorov. „Po rokoch dnes rozprávam tak presvedčivo, že sama neviem, či niečo z toho, čo hovorím, je pravda,“ hovorí ďalšia zamestnankyňa.

Ďalšia z operátoriek so smiechom priznáva, že hnev zákazníka jej vôbec nerobí vrásky na čele. „Čím viac sa hneváte, tým viac sa na tom zabávam,“ tvrdí.

Klasická požiadavka niektorých zákazníkov, ktorí sa chcú „porozprávať s vedúcim“, je pre niektorých ako vykúpenie, keďže to znamená, že prenášajú bremeno rozhovoru na niekoho iného.

Útočisko na záchode

Jedna zo zamestnankýň ďalej prezrádza, že často chodí na záchod len preto, aby si na chvíľu v pokoji vydýchla. Ďalší sa zas stretávajú s obviňovaním za niečo, čo v skutočnosti vykonal sám zákazník. „Keď si uvedomíte, že je to vaša chyba, tá chvíľka spokojnosti je pre mňa najlepšia vec na svete,“ dodáva jeden zo zamestnancov.

„Toto nie je môj bežný hlas,“ priznáva jedna z operátoriek. „Keď sa s vami rozprávam, snažím sa znieť oveľa príjemnejšie ako bežne.“ „Čím ste milší, tým viac vám chcem pomôcť,“ dodáva ďalší operátor.

Viacerí zamestnanci sa ďalej priznávajú k tomu, že ak je zákazník obzvlášť nepríjemný, po skončení hovoru si o ňom zisťujú informácie na sociálnych sieťach alebo ho naschvál prihlásia na odber nevyžiadaných mailov.

Posledným tajomstvom, o ktoré sa zamestnanci call centra podelili, je, že niekedy nechajú zákazníkov čakať na linke len preto, že chcú kolegovi alebo kolegyni dorozprávať príhodu, keďže ich počas toho prerušil váš telefonát.

Zdroj: Info.sk, DP, YouTube.com/BuzzFeedVideo
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Pri bodnutí včelou treba žihadlo odstrániť zoškrabnutím, nie pinzetou

Pri bodnutí včelou treba žihadlo odstrániť zoškrabnutím, nie pinzetou

VČERA - 9:48Zaujímavosti

Pri bodnutí včelou je potrebné žihadlo odstrániť zoškrabnutím, nie pinzetou. Na vybratie kliešťa sa odporúča využiť špeciálnu pinzetu alebo háčik.

Tieto emoji najčastejšie používajú narcistické osobnosti

Tieto emoji najčastejšie používajú narcistické osobnosti

VČERA - 7:15Zaujímavosti

Narcistickú osobnosť dokáže odhaliť aj písomný prejav. Aké emoji najčastejšie používajú narcisti?

Marek Vašut: Vďaka dedkovi som obdivoval majstrov americkej nemej grotesky

Marek Vašut: Vďaka dedkovi som obdivoval majstrov americkej nemej grotesky

VČERA - 5:49Zaujímavosti

V Čechách a na Slovensku je považovaný za jedného z najaktívnejších filmových hercov.

Vyše 80 % ľudí robí v sprche túto chybu, ukázal prieskum

Vyše 80 % ľudí robí v sprche túto chybu, ukázal prieskum

20:43 04.05.2025Zaujímavosti

Každodennú aktivitu možno aj vy vykonávate nesprávne. Čo na to hovoria odborníci?

Ukrajinci prekvapili novou zbraňou

Ukrajinci prekvapili novou zbraňou

19:50 04.05.2025Zaujímavosti

Ukrajinskej armáde sa podarilo zostreliť ruskú stíhačku, použili na to nezvyčajný typ zbrane.