Lidl - víťaz verejnosti aj odbornej poroty
- 16:00 27.09.2013
- BRATISLAVA
Najlepšie komunikujúcou inštitúciu v Slovenskej republike je obchodný reťazec LIDL. Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky hodnotené kategórie spolu. LIDL je zároveň vo svojej kategórii víťazom aj podľa hodnotenia odbornej poroty, ktorá ho postavila na 1. miesto. Výsledky dnes oznámil organizátor projektu Hermes Komunikátor roka 2013 na rovnomennej odbornej konferencii v Bratislave.
Výsledky rozhodovania verejnosti:
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Slovenská sporiteľňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.)
CENA VEREJNOSTI
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s.
CENA VEREJNOSTI
Kategória Verejná správa:
-Finančná správa SR
Nezávisle od hlasovania verejnosti, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy hodnotilo nominované inštitúcie v štyroch kategóriách. V každej z nich udelili 1. – 3. miesto.
Výsledky rozhodovania odbornej poroty:
Kategória BANKOVNÍCTVO:
-Tatra banka, a.s. (1. miesto)
-VÚB, a.s. (2. miesto)
-Československá obchodná banka, a.s. (3. miesto)
Kategória POISŤOVNÍCTVO:
-Generali Slovensko poisťovňa, a.s. (1. miesto)
-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (2. miesto)
-ČSOB Poisťovňa, a.s. (3. miesto)
Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:
-Orange Slovensko, a.s. (1. miesto)
-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.) (2. miesto)
-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)
Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:
-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)
-TESCO STORIES SR, a.s. (2. miesto)
-COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)
Organizátor má právo vybrať a oceniť jednu inštitúciu spomedzi všetkých nominovaných na web stránke www.cenyhermes.sk, za inovatívny prístup v oblasti komunikácie. Svoje rozhodnutie je organizátor povinný konzultovať s odbornými garantmi projektu.
CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU:
-J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky
Vojak Švejk víta hráčov na palube lodí vo World of Warships
V obľúbenej online hre sa objavil legendárny vojak Švejk s hlasom herca Michala Holána.
Profesionálna starostlivosť o vlasy ako od kaderníka? Len so značkou Remington
Značka Remington je lídrom na trhu v oblasti starostlivosti o vlasy v mnohých krajinách sveta, vrátane Slovenska.
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.