• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Pondelok, 5.5.2025Meniny má Lesana, Lesia
12°Bratislava

Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré

  • 13:07 06.05.2015
  • BRATISLAVA
Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré

Nová reklamná a vzdelávacia kampaň Asociácie Národnej únie výrobcov džúsov s názvom KUPS "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je trojročným programom, ktorý vzdeláva rodičov o praktickosti podávania ovocných a zeleninových džúsov a pyré. Tie predstavujú pohodlný spôsob obohatenia výživy rodiny o vitamíny. Kampaň sa objaví na piatich trhoch: v Poľsku, Českej republike, Litve, Rumunsku a u nás, na Slovensku.

Cieľ kampane:
Hlavným cieľom kampane "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je vzdelávať rodičov a deti o džúsoch a pyré, ktoré môžu byť výborným spôsobom doplnenia každodennej výživy o vitamíny a minerály. Najnovšie štúdie ukazujú, že spotreba džúsov na spomínaných trhoch výrazne zaostáva za európskym priemerom. Silný nepomer sa prejavuje v porovnaní s krajinami západnej Európy. Ako ukazuje AIJN prieskum trhu z roku 2014 (AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report) priemerný Slovák vypije približne 3,5 litrov džúsu, čo je v priemere necelých 10 ml džúsu na človeka denne. Odporúčaný denný prísun džúsov podľa výživového odborníka je však 200 ml.

Myšlienka kampane:
Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je založená predovšetkým na myšlienke "smart riešení”, to znamená riešení, ktoré sú aj moderné, ale hlavne, pohodlné. Džúsy a pyré sú vitamíny v pohodlnej forme, ich praktický obal z nich robí ovocie v modernej podobe. Spotrebiteľ si ich tak môže vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.

Koho má kampaň osloviť?
Kampaň je nasmerovaná predovšetkým na matky, keďže prvotné rozhodnutie s ohľadom na výživu detí robia práve ony. Kampaň je podporená televíznou reklamou, online aktivitami, novou webovou stránkou ako aj na Facebooku.

Kto kampaň realizuje?
O popularizáciu džúsov a pyré ako takých, ako aj o osvetu smerom k vyváženému zdravému stravovaniu usiluje Asociácia Národnej únie výrobcov džúsov (KUPS). Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” nadväzuje na predchádzajúce aktivity tohto združenia na podporu návykov zdravého stravovania, predovšetkým prostredníctvom aktivít programu súvisiacich s myšlienkou "5 zeleninových, ovocných chodov alebo džúsu”.

Viac informácií o kampani nájdete na www.dzusyapyre.eu a na facebookovej stránke "Žite SMART”.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

15:42 28.03.2025Tlačové správy

Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

14:51 07.03.2025Tlačové správy

Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

12:00 07.03.2025Tlačové správy

Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

8:18 07.03.2025Tlačové správy

Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

19:37 16.12.2024Tlačové správy

Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?