Úspešná značka je fenomén. Jakub Čech vám povie, ako ju vytvoriť
- 9:42 06.05.2015
- Bratislava

Majiteľ a zakladateľ reklamnej agentúry daren&curtis, Jakub Čech, sprevádza diváka sériou 11 videí.
„Uvažovali ste niekedy nad tým, prečo sú niektoré značky úspešné a iné zase nie? Všimli ste si, že niektoré obchody sú plné zákazníkov a iné poloprázdne?“ Presne týmito slovami sa Jakub Čech v teasingovom videu k sérií videoblogov o úspešnej značke prihovára divákom a vzbudzuje v nich záujem.
Úspešná značka je fenomén. Všetci premýšľajú nad tým, ako niečo vytvoriť, ale nie nad tým, aby to aj naozaj bolo úspešné. Ako vzbudiť emóciu pri pohľade na logo, či vytvoriť vzťah zákazníka k vašej značke? Aj toto sú témy, ktorým sa Jakub Čech bude venovať v sérií 11 videí „Úspešná značka“.
Okrem iného prezradí aj 5 základných pilierov úspešnej značky a jej 3 fázy budovania.
Videoblogy budú zdarma prístupné na stránke daren&curtis v sekcii „Úspešná značka“ a na Youtube.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?