Obchodník roka 2014: Lidl s dvoma prvenstvami
- 12:12 22.04.2015
- Bratislava

Lidl obhájil Cenu Verejnosti v prestížnej súťaži MasterCard Obchodník roka, reťazec zároveň uspel aj v kategórií Obchodník s potravinami. Do hlasovania sa prostredníctvom internetu a SMS zapojilo celkovo 70 646 ľudí. Lidl získal 46 433 hlasov, o vyše 15 percent viac ako pred rokom, a suverénne potvrdil svoju pozíciu zákazníkmi najobľúbenejšieho obchodníka. Na druhom mieste sa v tejto kategórií s odstupom viac ako 20 000 hlasov umiestnila dm drogerie markt (26 262), tretí bol Martinus (22 614).
O víťazoch jednotlivých sortimentných kategórií rozhodol rozsiahly reprezentatívny výskum spoločnosti INCOM GfK na vzorke 1000 respondentov. „O víťazstve jednotlivých obchodníkov rozhodli zákazníci, a je preto známkou kvality ich produktov a služieb,“ uviedla Martina Kirchrathová, Commerce Development Director spoločnosti MasterCard Europe pre Slovensko a Českú republiku. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne, počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie). V kategórií MasterCard Obchodník s potravinami 2014 zvíťazil Lidl pred Kauflandom a Tescom. „Každé získané ocenenie je potvrdením, že naša stratégia je správnou voľbou. Obchodná filozofia spoločnosti Lidl je v zásade veľmi jednoduchá: nakupujeme a predávame s cieľom ponúknuť našim zákazníkom produkty v najlepšej kvalite a za čo najvýhodnejšiu cenu. Kvalita pre nás znamená čerstvosť a vysoký štandard z pohľadu zloženia výrobkov. Vysoké nároky našich zákazníkov sa nám darí uspokojovať predovšetkým vďaka sústredeniu sa na privátne značky, ktoré sa čoraz viac stávajú synonymom kvality,“ nechal sa počuť Ľubomír Petrík, konateľ spoločnosti Lidl.
Víťazov vyhlásili počas Galavečera XIX. konferencie Slovak Retail Summit. Predstavitelia spoločnosti Lidl si prebrali tiež ocenenia v súťaži Múza Merkúra. V kategórií branding predajne získal spomenutý reťazec 2. miesto s konceptom umiestnenia pečiva z vlastnej pekárne - „Priamo z pece“ a z prvenstva sa tešil v kategórii Top značka v obchode vďaka projektu „Lidl Cukráreň“.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?