Zlatý Bažant prichádza s novým dizajnom obalov
- 12:29 09.04.2015
- BRATISLAVA

Najhodnotnejšia slovenská značka piva*, značka Zlatý Bažant, prichádza v týchto dňoch na trh s novým dizajnom obalov svojich pív. K redizajnu Zlatý Bažant pristupuje po siedmich rokoch v rámci predstavenia novej marketingovej komunikácie značky, ktorú Zlatý Bažant uvedie už v polovici apríla. Zmena dizajnu sa týka všetkých fliaš a plechoviek piva Zlatý Bažant a jej cieľom je zdôraznenie slovenského pôvodu piva, kvalitných prírodných surovín a výraznejšie odlíšenie jednotlivých produktov v rámci portfólia. Po redizajne obalov segmentu pív a uvedení novej imidžovej komunikácie značky čaká v priebehu mája výraznejšia zmena aj portfólio radlerov značky Zlatý Bažant.
Dôležitou súčasťou zmeny obalov je výraznejšie farebné odlíšenie jednotlivých typov pív Zlatý Bažant v rámci celého portfólia. "Jedným z našich cieľov bolo v rámci redizajnu priniesť zmenu, ktorá konzumentom umožní ľahšie rozlíšiť jednotlivé pivá z portfólia značky priamo na pultoch predajní. Z týchto dôvodov sme zároveň pri pive Zlatý Bažant Nealko upravili pôvodnú striebornú farbu na jemnú modrú, ktorá je typická pre segment nealkoholických pív," hovorí Ronald Lupták, Group Brand Manager pre prémiové značky v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Súčasťou týchto zmien je aj rozšírenie plechovkového portfólia značky o Zlatý Bažant Pšeničné. "Pšeničné pivá sú chuťovo veľmi atraktívne najmä pre mladšie cieľové skupiny. Na základe požiadaviek od našich konzumentov sme sa preto rozhodli nahradiť tradičný typ balenia piva Zlatý Bažant Pšeničné vo vratných sklenených fľašiach praktickejším, moderným typom obalu v atraktívnych plechovkách," hovorí R. Lupták a dodáva: "Kým zmena týkajúca sa dizajnu obalov pív Zlatý Bažant je akousi "evolúciou", už o niekoľko týždňov nás v prípade radlerov Zlatý Bažant čaká doslova revolúcia. Veríme, že zmena dizajnu spolu s novou marketingovou komunikáciou značky, ktorú predstavíme už v najbližších dňoch, ďalej prispeje k obľúbenosti našej vlajkovej lode – značky Zlatý Bažant."
Zmenu dizajnu obalov pre Zlatý Bažant pripravil známy dizajnér a režisér Jonáš Karásek. "Zlatý Bažant – najhodnotnejšia slovenská značka piva si zaslúži, aby na jej novom dizajne pracovala slovenská dizajnérska špička. Jonáš Karásek patrí právom medzi TOP slovenských dizajnérov, pre Zlatý Bažant odviedol skvelú prácu, a v mene značky sa mu chceme aj touto cestou úprimne poďakovať," dodáva R. Lupták.
* Zlatý Bažant bol v rebríčku magazínu Forbes "TOP slovenské značky" v novembri 2014 vyhodnotený ako najcennejšia slovenská značka v segmente rýchlooobrátkového tovaru.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?