• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Nedeľa, 4.5.2025Meniny má Florián
16°Bratislava

Súťaž Podnikové médium roka pokračuje ďalším ročníkom

  • 16:03 30.03.2015
  • BRATISLAVA
Súťaž Podnikové médium roka pokračuje ďalším ročníkom

Už trinásty rok organizuje Klub podnikových médií celoslovenskú súťaž podnikových novín, časopisov, webových stránok, brožúr, intranetu, audiovizuálnych prezentácií, kalendárov či elektronických médií firiem, spoločností, štátnych i neštátnych organizácií – Podnikové médium roka 2014.

Aj v tomto roku sa malé i veľké spoločnosti zmerajú svoje sily v súťaži, ktorá posúva firemnú komunikáciu nielen medzi firmami a klientmi, ale aj medzi zamestnávateľom a pracovníkmi. Už viac ako 1500 firiem sa počas existencie súťaže pokúsilo siahnuť na víťazstvo a aj keď nie všetkým sa to podarilo, odmenou im bola možnosť nielen priamej konfrontácie s ostatnými súťažiacimi, ale v prvom rade rast kvality médií a kvality komunikácie.

"Je čas nabrať odvahu na konfrontáciu. Každý správny manažér musí vedieť, že bez komunikácie s klientom sa obchody robia len veľmi ťažko. Nedostatočné je oceňovanie skutočnosti, že takéto externé médium ich reprezentuje, podporuje v exporte, ovplyvňuje potenciálneho zákazníka, zvyšuje odbyt, vyvoláva záujem o produkty a služby. Interne zamerané komunikačné médiá zasa stmeľujú zamestnancov, dávajú im informácie o firme, najbližších zámeroch, umocňujú lojalitu k zamestnávateľovi, výrazne znižujú fluktuáciu, ba často, dovolím si povedať, aj formujú vzťah zamestnanca k spoločnosti, pre ktorú pracuje. V tom lepšom prípade napomáha stotožneniu zamestnancov s firmou.", povedala pre tlač riaditeľka súťaže, Monika Kozelová.

"Máme tak veľa šikovných ľudí, a je jedno či pracujú v malých, či veľkých firmách. Dôležité je, že sa dokážu odprezentovať. Dokážu odprezentovať svoju spoločnosť, svoju prácu, svoje výrobky, svoje mesto, či obec. Je potrebné si uvedomiť, že účasťou v súťaži každá prihlásená spoločnosť prispieva k celkovému zvyšovaniu úrovne korporátnej komunikácie a kvality podnikových médií v krajine. Som presvedčená, že tým významne pomáhajú kultivovať obchodné i spoločenské vzťahy."

Ďalší ročník súťaže Podnikové médium roka 2014 je pred dverami. A pre tie spoločnosti, ktoré ešte doteraz nestihli poslať prihlášku je stále otvorená. Uzávierka prihlášok je 3. apríla 2015. Informácie o súťaži a prihláška je k dispozícii na webovej stránke www.podnikovemedium.sk

Súťaž je otvorená nielen pre firmy, ale aj pre médiá tretieho sektoru, mestá, či obce, kultúrne inštitúcie i živnostníkov.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

15:42 28.03.2025Tlačové správy

Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

14:51 07.03.2025Tlačové správy

Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

12:00 07.03.2025Tlačové správy

Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

8:18 07.03.2025Tlačové správy

Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

19:37 16.12.2024Tlačové správy

Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?