• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Nedeľa, 4.5.2025Meniny má Florián
19°Bratislava

DPDgroup - nová identita medzinárodnej značky

  • 10:11 19.03.2015
  • BRATISLAVA
DPDgroup - nová identita medzinárodnej značky

3 milióny balíkov denne, 230 obsluhovaných krajín, 310 000 firemných zákazníkov, obrat 4,9 miliardy eur – to je DPDgroup, sieť francúzskej spoločnosti GeoPost.

GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste, predstavil svoju rozvojovú stratégiu pre Európu a svet. S cieľom podporiť silný rast na všetkých svojich trhoch rozvíja GeoPost svoju prepravnú sieť a dnes zverejňuje novú identitu svojej medzinárodnej obchodnej značky: DPDgroup.

Obrat spoločnosti GeoPost sa v roku 2014 zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy € a objem o 10,7 %., čím GeoPost potvrdil svoju pozíciu dvojky na európskom trhu expresných kuriérskych a zasielateľských spoločností.

Nová stratégia značky na urýchlenie rozvoja
V súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zavádza GeoPost novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok. Holdingové činnosti a nákladná doprava si aj naďalej zachovajú značku GeoPost.

Všetky obchodné aktivity holdingu GeoPost na trhu expresných kuriérskych a zasielateľských služieb budú niesť značku DPDgroup a budú tak profitovať z povesti a sily siete DPD v európskom meradle.

Uvedením nového loga DPD a vytvorením DPDgroup sa DPDgroup stáva chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.

Všetky dcérske spoločnosti holdingu GeoPost prijmú spoločnú vizuálnu identitu a zjednotia sa pod štandardou DPDgroup. Chronopost vo Francúzsku, SEUR v Španielsku a Interlink Express v UK, ktoré si vybudovali silné pozície a dobré meno na svojich miestnych trhoch, si zachovajú svoje súčasné značky a budú vizuálnu identitu DPDgroup zavádzať postupne.

Všetky dcérske spoločnosti sa zjednotia pod štandardou DPDgroup:

Nová identita značky sa od 18. marca 2015 zavádza v 22 európskych štátoch - Rakúsko, Nemecko, Belgicko, Chorvátsko, Estónsko, Francúzsko, Maďarsko, Írsko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Česká republika, Rumunsko, Spojené kráľovstvo, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švajčiarsko. Všetky operácie súvisiace so zmenou značky prebehnú počas dvoch až troch rokov.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?

15:42 28.03.2025Tlačové správy

Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb

14:51 07.03.2025Tlačové správy

Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?

12:00 07.03.2025Tlačové správy

Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?

8:18 07.03.2025Tlačové správy

Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia

19:37 16.12.2024Tlačové správy

Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?