Sťažnosti na prácu revízorov v bratislavskej MHD klesli

DPB si zníženie sťažností vysvetľuje najmä tým, že od roku 2013 kontroly cestovných lístkov revízori nahrávajú na diktafón.
Cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) sa minulý rok sťažovali na prácu revízorov menej ako v roku 2013. Počet sťažností podľa Dopravného podniku Bratislava (DPB) klesol až o 90 percent. Konkrétne čísla dopravca neuviedol.
DPB si zníženie sťažností vysvetľuje najmä tým, že od roku 2013 kontroly cestovných lístkov revízori nahrávajú na diktafón. "Audiozáznamy prispeli k výraznému zníženiu sťažností zo strany cestujúcej verejnosti na prácu revízorov. Ukázalo sa teda, že tento systém je efektívny," zhodnotil šéf DPB Ľubomír Belfi. Systém má slúžiť na kontrolu revízorov i cestujúcej verejnosti a prispieť tak k pravdivému a objektívnemu posudzovaniu sťažností. Zároveň podľa DPB slúži ako prevencia.
Čierni pasažieri tiež môžu od roku 2013 platiť pokuty prostredníctvom POS terminálov. Ak teda pri sebe nemajú hotovosť, môžu použiť priamo vo vozidle aj svoju platobnú kartu. "Aj táto služba sa ukázala ako veľmi účinná, nakoľko mnohí cestujúci nemajú pri sebe potrebnú hotovosť a preto platbu kartou uvítali. Počet takto uhradených pokút vzrástol približne o 40 percent," dodal Belfi.

Inšpektori našli na trhu nevyhovujúcu potravinu
Štátna veterinárna a potravinová správa upozorňuje na nevyhovujúcu zeleninu.

TEDi sťahuje z predaja nebezpečný produkt. Ak ho máte, musíte ho prestať používať
Výrobok z obľúbeného reťazca môže ohroziť zdravie.

Stavanie mája poznačila tragédia. O život prišiel mladý hasič
Mladý muž zahynul počas prvomájových osláv.

Neznámy páchateľ zneuctil pamätník v Novej Bošáci
Odsúdil to aj minister vnútra SR.

Hladujúce deti bude možné opäť podporiť v zbierke Modrý gombík
Zbierka Modrý gombík má po devätnástykrát pomôcť hladujúcim deťom. Prebiehať bude od 12. do 18. mája. Verejnosť do nej môže prispieť viacerými spôsobmi.