Firmy na Slovensku opäť hĺbkovo testujú
- 17:02 09.07.2014
- BRATISLAVA

Nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúce inštitúcie na Slovensku odštartoval. Projekt Hermes komunikátor roka 2014 ako jediný hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom. V spolupráci s Katedrou marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave sa vo vybraných inštitúciách totiž realizuje mystery prieskum. Ten odzrkadľuje skutočnú úroveň komunikácie s najdôležitejšou cieľovou skupinou – klientmi.
"Novinkou tohto ročníka je kategória Privátne bankovníctvo," informovala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, s.r.o., ktorá súťaž organizuje. Ďalšími hodnotenými kategóriami sú Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Telekomunikácie. Po kvantitatívnom prieskume nasleduje kvalitatívny prieskum, ktorý realizuje agentúra AKO, s.r.o. formou mystery callingu.
Mystery callermi boli vysokoškolskí študenti z oblasti marketingovej komunikácie. Podľa Kamily Hříchovej, managing partnera agentúry AKO, boli všetci najskôr odborne zaškolení: "Mystery prieskum prebieha pod našim odborným dozorom. Jeho výsledky spracovávajú odborní pracovníci agentúry do podoby kvalitatívnej analýzy, ktorú dostane odborná porota pre ďalšie rozhodovanie."
Podľa vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK Pavla Horňáka to študenti brali ako cennú praktickú skúsenosť: "Jedna vec je prečítať si niečo v skriptách a druhá realizovať to. Študenti sú zaškolení priamo od odborníkov na mystery shopping a môžu pokojne budúcemu zamestnávateľovi povedať, že majú v tejto oblasti prax. A to si veľmi pochvaľujú."
V súťaži bude mať možnosť rozhodovať aj samotná verejnosť, prostredníctvom internetového hlasovania na www.cenyhermes.sk. "Hlasovanie potrvá od 1. do 31. augusta 2014," spresnila Zuzana Tichá. "Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí." Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR budú vyhlásené 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy prof. Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac info na www.cenyhermes.sk.
Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými spoločnosťami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?