• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Utorok, 6.5.2025Meniny má Hermína
Bratislava

Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

  • 13:37 12.03.2014
  • BRATISLAVA
Na letákoch vo vlakoch ŽSSK sa objavili len Fico a Procházka

Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, hovorkyňa železníc neprezradila.

Reklamu vo forme letákov distribuovaných vo vlakoch Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) využili zatiaľ dvaja prezidentskí kandidáti - premiér Robert Fico a poslanec Radoslav Procházka.

Súvisiace:

Radoslav Procházka sa doťahuje na Kisku, ukázal prieskum

Pozrite si, s kým a kde strávia kandidáti volebnú noc

Agentúre SITA to potvrdila riaditeľka komunikačného odboru ZSSK Jana Morháčová. Objem reklamy a cenu, ktorú kandidáti za služby zaplatili, Morháčová neuviedla. "Konkrétnejšie informácie o tržbách a podobne sú obchodným tajomstvom," konštatovala.

ZSSK podľa Morháčovej distribuuje letáky vo vlakoch, ide o štandardnú komerčnú službu s presným a schváleným cenníkom. Ponúkajú ju tri partnerské agentúry predávajúce mediálny priestor vo vlakoch. Ide o samostatné firmy, ktoré nie sú majetkovo prepojené so ZSSK.

Distribúciu letákov vo vlakoch si na základe rovného princípu dostupnosti môže podľa Morháčovej zaplatiť ktokoľvek a na akýkoľvek produkt, pokiaľ nejde o tovar či službu v rozpore so zákonom. Obom prezidentským kandidátom, Ficovi i Procházkovi, boli podľa hovorkyne účtované sumy podľa objednaného počtu distribuovaných letákov presne podľa cenníka.

Všetko o voľbách nájdete --->> TU.

Cena za leták je určená jeho váhou a celková cena počtom rozdistribuovaných letákov. "Pre ilustráciu jeden leták do 25 g je 0,12 eura, so stúpajúcou váhou rastie cena. Súčasne sú presne vymedzené percentuálne zľavy po prekročení určitého počtu letákov. Nasadenie do konkrétnych vlakov je vecou dohody ZSSK a objednávateľa," vysvetlila Morháčová. Letáky do vlakov fyzicky nasadzujú pracovníci sprostredkovateľských agentúr.

Forma nasadenia je podľa hovorkyne nenásilná, letáky sú voľne uložené vo vozňoch, kto ich chce ignorovať, nie je nimi otravovaný. Cieľom predaja mediálneho priestoru vo vlakoch je zvýšenie tržieb ZSSK a tým aj zníženie straty a následne zníženie potreby dotácií zo strany štátu. Predaj mediálneho priestoru v oveľa rozvinutejších formách a objeme je bežný vo všetkých štátoch Európskej únie, a u všetkých železničných dopravcov v súkromných aj štátnych rukách.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Inšpektori našli na trhu nevyhovujúcu potravinu

Inšpektori našli na trhu nevyhovujúcu potravinu

VČERA - 21:50Domáce

Štátna veterinárna a potravinová správa upozorňuje na nevyhovujúcu zeleninu.

TEDi sťahuje z predaja nebezpečný produkt. Ak ho máte, musíte ho prestať používať

TEDi sťahuje z predaja nebezpečný produkt. Ak ho máte, musíte ho prestať používať

VČERA - 21:14Domáce

Výrobok z obľúbeného reťazca môže ohroziť zdravie.

Stavanie mája poznačila tragédia. O život prišiel mladý hasič

Stavanie mája poznačila tragédia. O život prišiel mladý hasič

VČERA - 19:30Domáce

Mladý muž zahynul počas prvomájových osláv.

Neznámy páchateľ zneuctil pamätník v Novej Bošáci

Neznámy páchateľ zneuctil pamätník v Novej Bošáci

VČERA - 18:34Domáce

Odsúdil to aj minister vnútra SR.

Hladujúce deti bude možné opäť podporiť v zbierke Modrý gombík

Hladujúce deti bude možné opäť podporiť v zbierke Modrý gombík

VČERA - 18:22Domáce

Zbierka Modrý gombík má po devätnástykrát pomôcť hladujúcim deťom. Prebiehať bude od 12. do 18. mája. Verejnosť do nej môže prispieť viacerými spôsobmi.