Známa slovenská mliekareň mení názov
- 14:51 02.04.2024
- Bratislava

Výrobky pod touto značkou však podľa mliekarne budú pokračovať.
Bratislavská mliekareň Rajo mení názov na Meggle Slovakia, výrobky pod značkou Rajo však pokračujú. Informovala o tom spoločnosť.
Materská spoločnosť Meggle AG pristupuje k formálnej zmene mena a zjednocuje názov svojej dcérskej spoločnosti na Slovensku s ostatnými spoločnosťami v rámci skupiny Meggle. Zmena názvu spoločnosti nemá žiadny vplyv na vlastnícku štruktúru, výrobný areál, ani na približne 400 zamestnancov slovenskej mliekarne a značku Rajo. Výrobky pre slovenský trh sa budú naďalej vyrábať v bratislavskom závode pod značkou Rajo.
V súčasnosti spoločnosť Megle pôsobí v približne 20 krajinách, zamestnáva viac ako 2500 ľudí a svoje produkty predáva vo viac ako 100 krajinách sveta.
„Značka Rajo predstavuje pre zákazníkov na Slovensku maximálny pôžitok a vynikajúcu kvalitu produktov. Preto ju naďalej zachovávame ako názov produktu, organizačne však chceme našich kolegov na Slovensku priblížiť ku skupine Meggle,“ dodal Matthias Oettel, generálny riaditeľ skupiny Meggle.

PS: Fico od EÚ žiada jednotnú odpoveď na clá, jej jednotu ale zrádza
Premiér Robert Fico od EÚ žiada jednotnú odpoveď na americké clá, sám ale jej jednotu plánovanou návštevou Moskvy zrádza.

Krátky vyzýva Tarabu, aby zverejnil podklady k posudzovaniu vplyvov baterkárne
Taraba v minulosti priznal, že dokumentácia projektu vykazuje nízku kvalitu.

Europoslanci z PS vyzvali inštitúcie EÚ vyšetriť zneužívanie fondov na Slovensku
Yar sa v súvislosti s touto témou v pondelok prihlásila do rozpravy v pléne europarlamentu, aby situáciu predostrela ostatným členom zákonodarného zboru EÚ.

Odborári prídu v rámci druhého konsolidačného balíka s vlastnými opatreniami
Vláda zapojila do prípravy druhého konsolidačného balíka na budúci rok aj odborárov, ktorí majú prísť s vlastnými opatreniami.

Analytik: Efekt Trumpových ciel už vidieť aj na číslach k HDP
Hospodársky rast eurozóny v úvode tohto roka priniesol pozitívne čísla, keď bol o niečo vyšší, než očakával trh.