• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Sobota, 15.12.2018Meniny má Ivica
Bratislava

3 pravidlá, ako skutočne schudnúť z brucha

  • 18:04 29.07.2016
  • Bratislava
3 pravidlá, ako skutočne schudnúť z brucha

Prezradíme vám základné pravidlá a ako správne cvičiť, aby ste mali ploché brucho.

Môžete vyskúšať všetky diéty na svete, no na to, aby ste boli skutočne šťastní a zdraví, musíte sa sústrediť na zdravé stravovanie a pravidelné cvičenie.

Tu sú 3 dôležité pravidlá, ktorými sa musíte riadiť:

1. Neodsudzujte počítanie kalórií

Vďaka jednoduchej matematike budete vedieť, koľko musíte reálne ubrať, alebo niekedy prijať, aby ste mali zdravú váhu.

Čítajte: Štyri spôsoby, ako spáliť 700 kalórií

2. Sledujte si veľkosti porcií

Nemá zmysel jesť potraviny, keď ich stále jete príliš veľa.

3. Choďte na to pomaly

Všetky diéty a cvičenia sú o vytváraní dobrých návykov. Nikdy sa nesnažte príliš prísne ani príliš rýchlo, pretože si nebudete schopní režim udržať. Robte malé zmeny postupom času.

Čítajte: Hladovanie vedie k hromadeniu tuku na bruchu

Zdravá strava ide ruka v ruke s cvičením. Môžete mať skvelé svaly, ale nikto ich neuvidí, ak sú skryté pod vrstvou brušného tuku.

Toto sú základné cviky na posilnenie brušného svalstva:

1. Sed ľahy

Ľahnite si tak, aby ste mali ruky pri tele alebo za hlavou a ohnite kolená. Udržujte nohy na zemi a posaďte sa. Tento obľúbený cvik však zaberá len na určitú časť svalov, preto musíte cvičiť aj iné cviky.

Čítajte: Päť chýb, ktoré robíte pri cvikoch na brucho

2. Cvičenia pomocou lopty

Ľahnite si na zem s rukami nad hlavou, v ktorých budete držať loptu. Zdvihnite ju hore cez hrudník v rovnakom čase spolu s nohami. Držte ich rovno a dajte si loptu medzi členky. Znížte svoje ruky a nohy späť na zem a opakujte.

3. Plyometria

Plyometria je tréning založený na odrazovej výbušnosti. Kombinuje kardio so silovým tréningom.

Začnite v stoji, a potom skočte na schod alebo plošinu oboma nohami. Znovu sa zohnite a odrazte sa nohami, aby ste dopadli na zem. Takto budete preskakovať plošinu. Čím viac sa zlepšíte, tým viac môžete zvýšiť výšku platformy alebo počet opakovaní.

Jednoduchší cvik je vyskočiť a vo vzduchu roztiahnuť ruky a nohy do tvaru písmena "X". Po dopadnutí cvik opakujte.

Zdieľať tento článok na Facebooku
Zdroj: info.sk, TM, bodybuilding.com, Foto: shutterstock
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Žena skončila v nemocnici s vážnym poškodením mozgu kvôli sójovej omáčke

Žena skončila v nemocnici s vážnym poškodením mozgu kvôli sójovej omáčke

21:16 13.12.2018Zdravie

Žena takmer prišla o život a utrpela vážne poškodenie mozgu, keď sa pokúšala o “očistu” so sójovou omáčkou.

4 nepríjemné príznaky nedostatku vitamínu D, ktoré si všimnete na zuboch

4 nepríjemné príznaky nedostatku vitamínu D, ktoré si všimnete na zuboch

20:51 13.12.2018Zdravie

Príznaky nedostatku vitamínu D je ľahké si pomýliť s inými, menej závažnými zdravotnými problémami. Pokiaľ si vitamín D čím skôr nedoplníte, jeho nedostatok sa môže prejaviť aj na zdraví zubov.

Prekvapivé odhalenie: Maternica hrá úlohu pri pamäti a poznávaní

Prekvapivé odhalenie: Maternica hrá úlohu pri pamäti a poznávaní

20:19 12.12.2018Zdravie

Nové poznatky naznačujú, že hysterektómia môže ovplyvniť pamäť a kogníciu.

Cysta na mozgu sa môže prejaviť aj takýmito nezvyčajnými príznakmi

Cysta na mozgu sa môže prejaviť aj takýmito nezvyčajnými príznakmi

19:18 07.12.2018Zdravie

Väčšina ľudí si tento druh cysty na mozgu nevšimne aj niekoľko rokov. V jedinečných prípadoch sa jej prítomnosť dá zistiť aj takýmto spôsobom.

Koľko cukru by sme denne mali skonzumovať?

Koľko cukru by sme denne mali skonzumovať?

20:29 06.12.2018Zdravie

O cukre sa hovorí ako o prírodnom zabijakovi. Je síce pravda, že cukor stojí za mnohými ochoreniami, no celkom sa ho vzdať nemusíme. Akú dennú dávku by sme mali prijímať?

TV program