Slovenské bezpečnostné dvere v šiestich krajinách Európy
- 11:32 12.06.2015
- Košice
Myšlienka prerástla do vybudovania renomovanej firmy, ktorá sa etablovala na domácom i zahraničnom trhu.
Filozofia spoločnosti je postavená na skutočnosti, že všetky výrobky vznikajú ako originály a doma i v ostatných štátoch sa predávajú ako slovenské výrobky.
"Všetci naši riadiaci pracovníci v Európe sú Slováci, ktorí vyrástli v našej firme. Takisto všetci montážnici sú Slováci. Takže nevyvážame len to hmotné, ale aj know-how, tú šikovnosť a um našich ľudí," vysvetlil konateľ firmy Jozef Adame. Dodal, že stratégiou firmy je orientácia na zákazníka - jeho predstavy, požiadavky, kvalita, cena, termín dodania a profesionálne služby.
Na snímke konateľ spoločnosti ADLO Jozef Adame (vľavo) a Anna Hospodárová z Oddelenia komunikácie a prevencie KR PZ Košice Foto: TASR/Milan Kapusta
"Reagujeme presne na požiadavky klienta. Ten si zadá bezpečnostné kritériá, tvar, farbu a všetko, čo chce, aby výrobok obsahoval, My ho vyrobíme, namontujeme a poskytneme servis," uviedol Adame.
S kriminalitou, stále sofistikovanejšími spôsobmi nelegálneho vniknutia do objektov, ale aj inými bezpečnostnými rizikami ako sú požiare, či ekológia, súvisí aj podpora vývoja nových technológií.
"Napríklad pri každom pokuse o vlámanie idú naši technici posúdiť, čo sa s dverami udialo a tieto informácie sú vzápätí posúvané do vývoja. Následne naši odborníci pracujú na zvyšovaní bezpečnosti produktu," dodal konateľ.
Adame konštatoval, že ak chce niekto na trhu preraziť v tejto oblasti, musí jednoznačne disponovať príslušnými certifikátmi. Vo všetkých krajinách teda musia spĺňať európske štandardy bezpečnosti i národné normy.
"Všade kde začíname v zahraničí sme nová neznáma firma a musíme sa prebojovať na trh kvalitným výrobkom a nadštandardnými službami. Jedine toto je cesta ako sa dá presadiť a preto vždy ideme rozhodne do toho súboja," povedal konateľ spoločnosti.
Košický regionálny riaditeľ Maroš Zajac zdôraznil, že aj v súvislosti s množstvom rekonštrukcií narástol záujem ľudí o ochranu objektov. "Najväčší záujem je o bezpečnostné dvere do bytov, termo dvere do rodinných domov, bytové bezpečnostné pivnice a zabezpečenie okien. V poslednom čase sa ľudia veľmi zaujímajú aj o to, či ide o slovenský výrobok," uviedol Zajac.
História spoločnosti ADLO siaha do roku 1990. Prvú predajňu otvorila firma v roku 1992 v Bratislave, v súčasnosti má na Slovensku 12 vlastných predajní a ďalšími pokrýva územie Rakúska, Čiech, Nemecka, Dánska a Švajčiarska. Firma zamestnáva 150 ľudí, z ktorých približne polovica z nich pracuje vo výrobnom závode v Drahovciach.
"Keď sa vám darí, všetkých okolo zaujímajú investície a ako sa nám podarilo zohnať zdroje na vybudovanie firmy. Môžem dnes so všetkou vážnosťou povedať, že našim hlavným úverovým zdrojom boli: nárast a spokojnosť zákazníkov, ktorí sa rozhodli pre naše výrobky a služby. Na tom sme postavili firmu," uzavrel Adame.
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.
Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?
Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.
Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?
V dnešnej dobe nie je šatník kompletný bez niekoľkých štýlových kabeliek, ktoré nielen dopĺňajú váš outfit, ale tiež vám uľahčujú každodenný život.