Hurbanovčania získajú 33 000 € na svoje nápady
- 14:10 19.02.2015
- BRATISLAVA

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje už siedmy ročník grantového programu Tu sme doma. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 17. apríla 2015.
Tu sme doma pomáha obyvateľom Hurbanova
Grantový program Tu sme doma naštartoval v Hurbanove rozvoj miestneho dobrovoľníctva. Hurbanovské školy a škôlky, kluby dôchodcov, športové kluby, hasiči, včelári, kynológovia, záchranári a mnoho ďalších miestnych ľudí dobrovoľne venovali svoj čas, energiu a zručnosti, aby pomohli vylepšiť svoje mesto. V Hurbanove sa podieľalo na dobrovoľníckych aktivitách už viac ako 1 500 ľudí. Aktívne sa zapájajú aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Žiadajú grant na svoje nápady alebo symbolicky preberú patronát nad projektom, ktorý im je sympatický.
6 rokov programu = 69 zrealizovaných nápadov
Obyvatelia Hurbanova si vďaka programu obnovili na námestí Konkolyho Thége nefunkčnú fontánu a postavili prvý fitpark. Založili prvé jasličky v meste, stolnotenisový klub, zrekonštruovali ľadovú plochu a vysadili zeleň. Hurbanovo je teraz moderné aj vďaka novým možnostiam pripojenia sa na wifi v strategických častiach. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporila počas 6 rokov existencie programu 69 verejnoprospešných aktivít sumou 176 700 €. Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci siedmeho ročníka Tu sme doma až do 17. apríla 2015.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už 13 rokov. Tvorí "most" medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na verejnoprospešné nápady a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40 %. Spoločnosť HEINEKEN má na Slovensku silné portfólio značiek, do ktorého patria prémiová medzinárodná značka Heineken, najhodnotnejšia slovenská značka Zlatý Bažant, silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálne značky Martiner, ako i obľúbené zahraničné značky Krušovice, Starobrno a Desperados. Spoločnosť HEINEKEN varí svoje pivá v Hurbanove, v najväčšom slovenskom pivovare založenom v roku 1969, kde zároveň prevádzkuje najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Viac informácií na: www.heinekenslovensko.sk.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?