Sto miliónov ľudí videlo krásy Slovenska vďaka tomuto videu
Slovenská agentúra pre cestovný ruch vytvorila v minulom roku v rámci propagácie Slovenska mediálne kampane doma aj v zahraničí. Ich podobu mohli vidieť cestovatelia vo vlakoch i lietadlách, či diváci Eurosportu.
Kampaň o Slovensku na medzinárodnej televíznej stanici Eurosport videlo viac ako 100 miliónov ľudí v 50 krajinách, uvádza tlačová správa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR).
Reklama sa šíri aj v lietadlách
SACR v minulom roku v rámci propagácie Slovenska ako celoročnej destinácie vytvorila vlani doma i v zahraničí mediálne kampane v hodnote 2,77 milióna eur.
Podľa generálnej riaditeľky SACR Marty Kučerovej sa agentúra tiež sústreďuje na nové zdrojové trhy, ktoré majú potenciál nahradiť výpadky cestovateľov z tradičných krajín. Aktuálna kampaň je zameraná na okolité krajiny a Veľkú Britániu. "Pokračujeme v reklamnej kampani, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku," tvrdí Kučerová.
Na oslovenie potenciálnych klientov agentúra využíva televíziu, rádiá, kinoreklamu, outdoor, printy a online. Ako uvádza SACR, prostredníctvom internetových vyhľadávačov Google a YouTube videlo reklamu do začiatku februára 14,5 milióna užívateľov.
Reklamu na Slovensko možno vidieť aj vo vlakoch, ktoré premávajú na Slovensko. Cestujúci si ju môžu vidieť aj v palubných časopisoch leteckých spoločností Lufthansa, Austrian Airlines, Air Baltic a WizzAir.
Slovensko má byť celoročnou destináciou
"Pri plánovaní mediálnych kampaní vychádzame z moderných marketingových meraní a analýz. Vďaka nim sme nadobudli rozsiahle znalosti o tom, aké typy komunikácie sú pre Slovensko účinné. Vieme, k akému druhu turizmu inklinujú jednotlivé národnosti, a preto im prispôsobujeme aj naše posolstvá," dodala Kučerová.
SACR prezentovala Slovensko aj na medzinárodných výstavách cestovného ruchu a propagačných podujatiach na takmer 20 trhov. Agentúra promovala letnú sezónu v printových médiách, interaktívnou česko-slovenskou kampaňou v Česku a na Slovensku, kinoreklamou v krajinách V4 a globálnou televíznou kampaňou na medzinárodnej TV stanici Eurosport.
"Vo všeobecnosti propagujeme našu krajinu ako atraktívnu celoročnú destináciu, ktorá pokryje predstavy o ideálnej dovolenke pre široké spektrum cestovateľov. Pozornosť zahraničných návštevníkov upriamujeme aj na možnosti, ktoré ponúka slovenský cestovný ruch v oblasti kongresovej turistiky. Pri kampaniach využívame mix viacerých posolstiev. Dôležité je ich cielenie, aby mali výdavky na marketing čo najväčšiu šancu premeniť sa na reálnych turistov," povedala Kučerová.
Sólymos kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie
Exminister životného prostredia a predseda mimoparlamentného Mosta-Híd 2023 László Sólymos kritizuje zastavenie sanácie environmentálnej záťaže v bratislavskej Vrakuni.
Dolinková: Rázsochy sú zlyhaním vlád, pre ktoré Dvořák a Krajčí pracovali
Ministerka zdravotníctva hovorí v súvislosti s opozičnou iniciatívou na jej odvolanie o "úbohom politikárčení" a zúfalstve poslancov Mareka Krajčího a Oskara Dvořáka.
PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Zuzany Dolinkovej
Opozičné PS, KDH a hnutie Slovensko spoločne zbierajú podpisy na odvolanie ministerky zdravotníctva Zuzany Dolinkovej (Hlas-SD) z funkcie.
Polícia pátra po 16-ročnom Dominikovi Paradym z reedukačného zariadenia
Polícia žiada verejnosť o pomoc pri pátraní po 16-ročnom Dominikovi Paradym z reedukačného zariadenia v okrese Spišská Nová Ves.
Vodička nedala prednosť motorkárovi, utrpel vážne zranenia
Motorkár nestihol zareagovať a vrazil do prednej časti auta. S vážnymi zraneniami ho previezli do nemocnice.