• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Piatok, 3.5.2024Meniny má Galina
14°Bratislava

BILLA podporuje predaj slovenských výrobkov

  • 12:57 10.07.2014
  • BRATISLAVA
BILLA podporuje predaj slovenských výrobkov

"Kúpou slovenských výrobkov investujeme do našej ekonomiky" hovorí BILLA Slovensko vo svojej najnovšej kampani zameranej na komunikáciu slovenských produktov. Spotreba domácich výrobkov odľahčuje cesty, šetrí životné prostredie a pomáha znevýhodneným regiónom.

"Slovenský pôvod výrobku je pre nás veľmi dôležitý. Stále viac zákazníkov, okrem zloženia potravín, študuje aj krajinu ich pôvodu a je prirodzené, že kúpou domácich výrobkov všetci pomáhame slovenskej ekonomike.," hovorí Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA Slovensko. "Slovenské, najmä čerstvé, potraviny sú vysoko konkurencieschopné chuťou aj kvalitou. Celé leto na to budeme zákazníkov upozorňovať. Napríklad aj viditeľnou komunikáciou potravín, ktoré sú držiteľmi ocenenia ZNAČKA KVALITY SK," dopĺňa. Súčasťou kampane podporujúcej slovenských producentov potravín a ich výrobky bude ich výrazné označenie priamo v predajniach, špeciálna stránka www.billajeslovenska.sk, rôzne súťaže, rádiospoty a promo videá.

BILLA je slovenská – najmä v sezóne
V kampani "BILLA je slovenská" reťazec predstaví niektoré najobľúbenejšie slovenské potraviny a ich výrobcov. "Leto sme si pre túto kampaň zvolili najmä preto, lebo teraz máme na pultoch najviac slovenskej zeleniny a ovocia – aj toho prémiového pod našou značkou Slovenská farma. Slovenské paradajky, najobľúbenejšiu zeleninu našich zákazníkov, vieme v dostatočnom množstve ponúknuť len teraz. Podobne je to s našou novinkou - čerešňami a ríbezľami z Dunajskej Lužnej, ale aj s paprikou z Kolárova, či lahôdkovou kukuricou z Marcelovej," vysvetľuje Bator.

BILLA posilňuje spoluprácu s malými slovenskými výrobcami
BILLA Slovensko, ktorá pod privátnou značkou Slovenská farma uľahčuje zákazníkom hľadanie slovenského ovocia a zeleniny, sa minulý rok úspešne snažila nájsť domácich výrobcov aj pre svoje ostatné značky Clever, BILLA, Naše bio a Chefmenu. Ich podiel medziročne vzrástol o 5%. Zároveň BILLA našla desiatky lokálnych dodávateľov, ktorí síce nie sú pripravení dodávať pre celú jej sieť sto dvadsiatich dvoch obchodov, no regionálne konkurencieschopní sú. Príkladom môžu byť Gaderská mliekareň PD Gader, ktorá má len šesť zamestnancov alebo rodinná Kráľovská pekáreň z Kráľovej pri Senci.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

10:44 24.04.2024Tlačové správy

Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

22:33 05.03.2024Tlačové správy

Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

12:30 02.02.2024Tlačové správy

Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

9:07 18.01.2024Tlačové správy

Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

15:30 20.12.2023Tlačové správy

V dnešnej dobe nie je šatník kompletný bez niekoľkých štýlových kabeliek, ktoré nielen dopĺňajú váš outfit, ale tiež vám uľahčujú každodenný život.