Vyzbierali sme 12 000 € pre športové nádeje Slovenska
- 13:29 31.08.2016
- Bratislava
Celoslovenská kampaň na podporu mladých športovcov skončila úspechom.
Všetky preteky a súťaže so sebou nesú množstvo emócií a zjednocujú milióny ľudí po celom svete. Dokonca vzbudzujú záujem aj u tých, ktorí šport bežne nesledujú. Najväčšie športové podujatie tiež odkrýva tiež stovky nádherných inšpiratívnych príbehov športovcov z celého sveta. Za svoje úspechy vďačia svojmu talentu a tvrdej práci, ale aj obrovskej podpore, ktorú dostali od mnohých ľudí okolo seba.
Môžeme podporiť ďalších šampiónov
„V Nadácii Slovenského olympijského výboru sme nesmierne vďační za podporu, ktorú ľudia vyzbierali nákupmi produktov P&G v sieti predajní Tesco. Suma 12 000 € je úžasná! Teraz môžeme rozšíriť naše aktivity a podporiť viac talentov, ktoré sa hlásia do našich programov. Ak budú naši atléti na sebe aj naďalej poctivo pracovať, verím, že každý z nich sa môže stať slovenským reprezentantom. Držím im palce!" hovorí Anton Siekel, správca Nadácie Slovenského olympijského výboru.
Šanca pre mladé talenty
Prvýkrát o športovcoch počujeme, keď začnú dosahovať výnimočné a zvučné výsledky. S prvými medailami prichádzajú sponzori, financie a partneri. Avšak vstúpiť do žiary reflektorov vyžaduje roky tvrdej driny a značné finančné investície. Väčšina športov vyžaduje profesionálne vybavenie a špecializovanú lekársku starostlivosť, nehovoriac o turnajoch, kde už samotná účasť je pomerne drahá záležitosť. Bohužiaľ, nie každý mladý talent má zdroje na to, aby rozvíjal svoj potenciál naplno.
„V spoločnosti P&G sme zameraní na zlepšovanie života v komunitách, na ktoré máme dopad po celom svete. V snahe podporovať zdravý vývin detí a pomôcť im naplniť ich sny, sme sa rozhodli spojiť s Nadáciou Slovenského olympijského výboru, a tak podporiť mladých talentovaných športovcov,” hovorí Katarzyna Łopaciuk-Goc, Corporate Communications Manager v Procter & Gamble.
„Snaha pomáhať denne tým, ktorí to potrebujú, je dôležitou súčasťou Tesca. Preto venujeme pravidelne veľa energie a prostriedkov tomu, aby sme pomohli nielen my ako firma, ale aby sme motivovali i našich zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov a komunity v okolí našich obchodov, pridať sa k našej snahe a pomáhať spolu s nami zlepšovať do budúcna veci okolo nás. Aj tento projekt, ktorý podporí mladé nádejné športové talenty na Slovensku, je jednou z ukážok, ako môže takáto spolupráca fungovať,“ povedala Zuzana Lošáková, manažérka oddelenia komunikácie v spoločnosti Tesco.
Vojak Švejk víta hráčov na palube lodí vo World of Warships
V obľúbenej online hre sa objavil legendárny vojak Švejk s hlasom herca Michala Holána.
Profesionálna starostlivosť o vlasy ako od kaderníka? Len so značkou Remington
Značka Remington je lídrom na trhu v oblasti starostlivosti o vlasy v mnohých krajinách sveta, vrátane Slovenska.
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?
Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.
Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set
Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.
Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite
Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.