Poznáme favoritov spomedzi denníkov či televízií

Medzi denníkmi si udržal pozíciu najčítanejšieho Nový Čas s čítanosťou 16 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK. Nasleduje denník Pravda so siedmimi percentami a denník Sme tiež so siedmimi percentami. Prieskum denníkov uskutočnili v parametri Denníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s deviatimi percentami.
Druhú pozíciu obsadil týždenník Život s čítanosťou sedem percent a Báječná žena dosiahla šesť percent. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla 11 percentnú čítanosť. Prieskum týždenníkov uskutočnili v kategórii Týždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so šiestimi percentami.
Nasleduje Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvoma percentami. Prieskum zrealizovali v kategórii Dvojtýždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Z mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, vedie čítanosť časopis Zdravie s ôsmimi percentami. Druhú priečku obsadil mesačník Záhradkár so siedmimi percentami, nasleduje mesačník Eva so šiestimi percentami. Prieskum mesačníkov uskutočnili v kategórii Mesačníky - čítal(a) posledné vydanie
Najväčší úspech má Markíza
Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (53 percent). Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami. Prieskum sledovanosti televíznych staníc zrealizovali v parametri Televízne stanice - sledoval(a) v stredu. Markíza Group dosiahla 57 percent sledovanosti.
Televízna skupina JOJ GROUP dosiahla sledovanosť 35 percent a Slovenská televízia (RTVS) 25 percent. Prieskum sledovanosti televízií zrealizovali v parametri Televízne skupiny - sledoval(a) včera. V poradí jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) sa na prvom mieste umiestnila TV Markíza s 38 percentami. TV JOJ dosiahla 21 percent a za ňou sa so 14-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Prieskum spoločnosť Median SK uskutočnila od 15. septembra do 14. decembra 2014 a od 5. januára do 29. marca 2015. Na prieskume verejnej mienky zameraného na spotrebné správanie, v rámci ktorého bolo monitorovaných viac ako dvesto kategórií produktov a služieb sa zúčastnilo 4 434 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. Agentúra Median SK robila prieskum pomocou osobných rozhovorov (75 percent vzorky) a pomocou internetového dotazníka (25 percent respondentov), informovala agentúru SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
Prieskum predstavuje základné výsledky za 4. kvartál roku 2014 a 1. kvartál roku 2015.

Pri požiari osobného vozidla sa zranili dve osoby
Pri požiari auta v Leviciach sa vo štvrtok dopoludnia zranili dve osoby. Jedna z nich sa v čase príchodu hasičov už nenachádzala na mieste.

Na Malinom Brde mal vážny úraz hornej končatiny 55-ročný slovenský cyklista
Počas zjazdu na bicykli z Maliného Brda vo štvrtok popoludní si vážne zranil hornú končatinu 55-ročný slovenský cyklista.

Polícia eviduje neúspešné pokusy o podvod na senioroch,opäť apeluje na opatrnosť
V priebehu minulého týždňa zaznamenali policajti na území Bratislavského kraja dva prípady, našťastie, neúspešných pokusov o podvodné vylákanie peňazí od seniorov.

M. Šutaj Eštok: Hlas-SD chce rokovať o úprave transakčnej dane pre živnostníkov
Strana Hlas-SD chce na koaličnej rade hovoriť o tom, aby transakčná daň nemusela platiť pre drobných živnostníkov.

Šutaj Eštok: Hlas odmieta akúkoľvek diskusiu o možných scenároch vystúpenia z EÚ
Koaličný Hlas-SD odmieta akúkoľvek diskusiu o možných scenároch vystúpenia Slovenska z Európskej únie.