Čistiaci prostriedok môže v budúcnosti varovať pred chorobou
- 15:03 13.03.2015
- BRATISLAVA

Porotu slovenského semifinále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa uskutočnilo v Bratislave, napokon presvedčila dvojica Peter Kubjatko a Zuzana Mináriková z Ekonomickej univerzity v Bratislave. Slovenskí finalisti postupujú do veľkého finále súťaže Henkel Innovation Challenge, ktoré sa bude konať na začiatku apríla vo Viedni. O prvenstvo sa popasujú s víťaznými tímami z ďalších 27 krajín.
Tohtoročný víťazný nápad na produkt s názvom "Doktor Bref" je inovácia, vďaka ktorej by sa ľudia starali nielen o čistotu svojej domácnosti, ale aj o svoje zdravie. Doktor Bref vyzerá ako klasický produkt na čistenie toalety, avšak obsahuje v sebe technológie, ktoré umožnia vďaka ľudským extrementom identifikovať chorobu v zárodku a zároveň upozorniť na akékoľvek problémy v organizme. Keď sme sa víťaznej dvojice Petra Kubjatka a Zuzany Minárikovej opýtali, ako sa zrodil ich víťazný produkt, povedali, že v prvotnej fáze mali asi 15 nápadov, nad ktorými premýšľali. "Doktor Bref bol najskôr iba taká recesia, až potom sme v ňom objavili potenciál a rozhodli sme sa ho detailnejšie rozpracovať. Cenné rady sme získali od našej mentorky Zuzany Váry, šéfky marketingu divízie Beauty Care v Henkel Slovensko, ktorá nás usmernila hlavne čo sa týka marketingovej stratégie produktu," dodali víťazi.
Mentorka víťazného tímu Zuzana Váry k súťaži dodáva: "Cením si, že počas našich spoločných stretnutí a diskusií mali moji zverenci záujem počúvať, prijímať rady a najmä snahu neustále sa zlepšovať a zdokonaľovať ich inovatívny koncept Bref the doctor. Naša spolupráca sa tak zavŕšila úspešnou prezentáciou v rámci slovenského kola. V medzinárodnom finále im budem držať palce a s mojou podporou môžu rátať aj naďalej."
Od 8. do 10. apríla bude tento tím reprezentovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže vo Viedni, kde bude bojovať o prvú cenu, ktorou je "Lístok na cestu okolo sveta" v hodnote 10 000 eur. V poradí druhý a tretí tím získa peňažnú cenu v hodnote 4 000 a 2 000 eur. Prvé tri tímy sa tiež budú mať možnosť stretnúť a porozprávať s výkonným riaditeľom spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom.
Viac informácií o "Henkel Innovation Challenge" je zverejnených na stránke www.henkelchallenge.com alebo na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge s viac ako 102 000 fanúšikmi. Videá z predchádzajúcich ročníkov nájdete na Youtube.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?