Na Slovensku odštartovala celonárodná súťaž BLOGER ROKA 2014
- 8:00 02.03.2015
- BRATISLAVA

Slovensko bude mať po prvý raz možnosť spoznať najlepších blogerov v krajine! Slovenskí blogeri a blogerky, ktorí sa neboja prejaviť svoj názor a hýbu internetovým svetom, môžu už od 1. marca 2015 nominovať svoj blog alebo blogy svojich známych do celonárodnej súťaže BLOGER ROKA 2014®. Súťažiť sa bude o titul BLOGER ROKA 2014® v ôsmich kategóriách. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN.
"Po prvý krát na Slovensku budeme mať možnosť spoznať najlepších mienkotvorných blogerov a prezentovať široké spektrum ich príspevkov v kategóriách: Cestovanie, Gastronómia, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Informačné technológie & inovácie, Krása & zdravý životný štýl, Móda, Život, umenie & kultúra a špeciálna kategória pod názvom Najlepší blogerský príspevok 2014. Našim cieľom je stať sa referenciou a vďaka silnej blogerskej komunite môcť udávať na Slovensku trendy v oblasti komunikácie," uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.
Mechanika súťaže BLOGER ROKA 2014
Verejné hlasovanie nominovaných blogov a príspevkov prebieha od 1. marca do 10. apríla 2015 prostredníctvom stránky www.blogerroka.sk. Hlasovať za nominované blogy bude možné prostredníctvom Facebook-u. Do finále súťaže bude zaradených maximálne 40 blogov, tj. 5 blogov z každej súťažnej kategórie, ktoré získajú najvyšší počet získaných hlasov od širokej verejnosti. Finále bude prebiehať od 20. apríla do 10. mája 2015. Počas tohto obdobia bude odborná porota hodnotiť blogy a na základe kritérií - osobný vklad blogera, informačná hodnota a úroveň mienkotvornosti, nadčasovosť tém, spoločenský prínos, kreativita slova a vizuálna stránka blogu, určí víťaza jednotlivých súťažných kategórií. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční dňa 14. mája 2015 v štýlovom boutique hoteli ARCADIA Bratislava***** situovaný priamo v srdci historickej Bratislavy.
BLOGER ROKA 2014 získal uznanie partnerov
Myšlienka projektu BLOGER ROKA 2014 si získala veľkú priazeň a uznanie mnohých partnerov, ktorí ocenili inovatívny prístup, kreatívne myslenie autorov projektu, ale i možnosť vytvoriť si svoj vlastný príbeh na poli komunikácie.
"Nad ponukou hlavného partnera projektu BLOGER ROKA 2014 som ani na chvíľu nezaváhal. O to viac, že jednou z kategórií projektu je cestovanie, ktorá má za cieľ sprostredkovávať autentické fotografie a jedinečné výpovede z cestovateľských zážitkov, ktoré nepoznajú geografické vzdialenosti či kultúrne rozdiely. Som veľmi rád, že práve naša cestovná agentúra Travel.Sk, ktorá vstupuje do svojej 12. sezóny, môže vďaka našej sústredenej databáze zájazdov a last minute na stránkach travel.sk podporiť a podnietiť cestovateľskú vášeň a sprostredkovať záujemcom ponuku renomovaných cestovných kancelárií pôsobiacich na Slovensku. Odhaliť neobyčajné kúty sveta a vychutnať si cestovateľské dobrodružstvá je možné aj na stránkach reisen.sk, kde sú dostupné tak letné dovolenky ako aj exotické zájazdy do celého sveta organizované najväčšími rakúskymi a nemeckými touroperátormi s odletmi z Viedne," uviedol Anton Brandys, CEO spoločnosti Travel.Sk.
Partnerom projektu je minerálna voda GEMERKA, ktorá vďaka svojmu zloženiu patrí medzi unikátne prírodné dedičstvo. Nesie v sebe ideálny obsah magnézia a vápnika v optimálnom pomere 1:3 pre ich najefektívnejšie vstrebávanie. Udržiava organizmus v rovnováhe a pomáha tak zvládať každodenný stres a únavu. Ďalšími partnermi sú spoločnosti AVON, Adidas, ANRAcar – predajca a servis značky NISSAN, Bubbleology, MasterCard, Designer Outlet Parndorf, UNIMEDIA, Fun rádio, Zoznam.sk, PC Revue, časopis F.O.O.D. a La Femme. Kreatívnu podporu projektu zabezpečil ROLAND TORSTEN ADVERTISING.
"Veľmi sa tešíme, že projekt BLOGER ROKA sa dostal do povedomia našich partnerov aj vďaka svojej nadčasovosti. O to viac, že blogeri sú v oblasti marketingu a komunikácie vnímaní za kľúčových hráčov. BLOGER ROKA 2014 je dôkazom nadšenia tímu MEDIA IN a jedna z možností nadviazať na dlhodobú spoluprácu. Touto cestou by som sa chcela poďakovať našim partnerom za prejavenú dôveru a spoluprácu," uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže BLOGER ROKA 2014.
O spoločnosti MEDIA IN
Agentúra MEDIA IN vznikla v roku 1993 ako prvá agentúra na Slovensku. Overená trhom, už 22 rokov s láskou píše príbehy, ktoré sa na poli marketingu a PR stali záujmom pozornosti širokej a odbornej verejnosti. Jej hlavné aktivity sú zamerané na oblasti: komunikácia a strategické plánovanie, PR a media relations, interná komunikácia, spotrebiteľský marketing, krízový manažment, CSR a filantropia. MEDIA IN zastupuje na Slovensku medzinárodnú sieť PR agentúr Cohn & Wolfe, ktorá pôsobí v 63 krajinách sveta. Súčasné trendy globalizácie trhov stavajú agentúru, s členstvom v medzinárodnej sieti, do konkurenčnej výhody. Lokálne i nadnárodné spoločnosti sa obracajú na agentúru s dôverou, pretože vedia, že budovanie značky je pre tím MEDIA IN veľkou výzvou a inšpiráciou. www.mediain.sk

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?