Kaderníčka: 7 vecí, s ktorými by klienti mali okamžite prestať
- 17:57 08.08.2021
- Svet

Zaujímalo vás niekedy, čo sa preháňa hlavou kaderníčky, kým sa vám stará o hrivu? Týchto 7 chýb na klientoch väčšina z nich neznáša.
Termín u kaderníčky by sa dal ľahko prirovnať k hodinke u terapeuta. Každá žena vychádza zo salónu ako znovuzrodená nielen kvôli novej farbe či novému strihu, ale aj vďaka príjemnému nezáväznému rozhovoru s profesionálkou.
Existuje niečo, čo by kaderníčky rady klientkam vytkli, ale bráni im v tom profesionalita? Na to sa pýtal britský portál The Sun Sarah Yorkeovej, ktorá sa okrem práce v salóne venuje aj vlastnej internetovej stránke, na ktorej môžu kaderníci z celého sveta zverejniť svoje portfólio a oboznámiť sa s prácou kolegov.
„Väčšinou, keď niekomu strihám vlasy, rozmýšľam nad tým, aké produkty klient používa,“ vysvetľuje kaderníčka. „Aj nad tým, či si sám doma strihal vlasy. Vtedy si vždy poviem, 'Prosím, odložte tie nožničky!'“
Ak sa Yorkeovej zdá, že kvalita vlasov u klienta alebo klientky nie je dosť vysoká, poskytne im radu – ale len ak o ňu majú záujem. Kaderníčka ďalej prezrádza, že počas práce neraz myslí aj na veci, ktoré s ňou nesúvisia, a to jednoducho preto, že je zvyknutá vykonávať ju automaticky.
Sarah sa s The Sun podelila aj o 7 vecí, ktoré ju najčastejšie dokážu nahnevať na svojich klientoch.
1. Rýchle podstrihnutie
Pre Sarah sú najotravnejšie klientky, ktoré túžia po rýchlom podstrihnutí vlasov. „Aj ak ide o ten najjednoduchší strih, vždy nejaký čas trvá, kým ho vykonám tak, aby bola spokojnosť na oboch stranách!“
2. Zrušené termíny
Kaderníčky zrejme nie sú jediné, ktoré neznášajú, keď im klient v dostatočnom predstihu nedá vedieť, že sa na dohodnutý termín nemôže dostaviť. „Takíto klienti maria čas kaderníkov, keď musíme čakať, kedy sa ukážu,“ hovorí Yorkeová.
3. Nepokojní zákazníci
Niektorí zákazníci nedokážu v pokoji sedieť, a stále kmitajú hlavou zo strany na stranu. Žiaľ, pri strihaní vlasov aj farbení sa to nakoniec môže podpísať na výsledku. Problém nastáva aj v prípadoch, keď klienti nevenujú pozornosť príkazom kaderníka (napríklad „skloňte hlavu“ alebo „pozrite sa doprava“).
4. Nerealistické požiadavky
„Nechcem farbenie, strihanie ani príčesok, ale chcem zmeniť svoj strih,“ je asi najhoršia veta, akej sa kaderníčky obávajú. Klienti, ktorí nedokážu pristať na kompromis a očakávajú zázraky, sú jedni z najnáročnejších a najmenej spokojných bez ohľadu na skúsenosti kaderníka.
5. Okamžitá náprava odtieňa
Tmavovlasé klientky, ktoré si myslia, že sa za deň môžu premeniť na blondíny, sú podľa Yorkeovej na omyle. Takéto drastické zmeny totiž prebiehajú aj niekoľko dní či týždňov, pričom netreba zabúdať na to, že každé stretnutie s kaderníkom stojí peniaze.
6. Nenechať si poradiť
Kaderníčky sa žiaľ neraz stretávajú aj s klientmi, ktorí si od nich pýtajú radu, no keď ju získajú, hneď sa na ňu sťažujú. „V otázkach vlasov sme veľmi vzdelaní, ale nie sme veštci – aj keď niekedy si prajem, aby sme boli,“ hovorí Sarah.
7. Partner nie je spokojný
Kaderníci sa často stretávajú so situáciou, keď klienti odchádzajú zo salónu spokojní s výsledkom, ale doma sa stretnú s nespokojnosťou partnera. Nahnevaný klient potom žiada ďalšiu zmenu, čo je pre nejedného profesionála frustrujúce.

Pozor na sójovú omáčku: Toto musíte spraviť po jej jedení
Nevyhnutná prísada ázijskej kuchyne má svoje riziká. Toto nezabudnite spraviť po jedení sójovej omáčky.

Muž uniesol 10-ročné dievčatko, kontaktoval ho cez online hru
Úrady varujú rodičov, aby dávali väčší pozor na online komunikáciu svojich detí.

Táto chyba ovplyvňuje účinnosť krému na opaľovanie
Na to, aby vás naozaj ochránil pred škodlivým žiarením zo slnka, je potrebné skladovať krém na opaľovanie na vhodnom mieste.

Lekárka si dala botox len na jednu stranu tváre. Dokážete spoznať, ktorú?
Doktorka si aplikovala botulotoxín len na polovicu tváre, aby ukázala, aké sú jeho následky.

Huliak prišiel na finále slovenskej hokejovej extraligy. Takto reagovali ľudia v Steel Aréne
Minister Huliak sa v Košiciach nedočkal pozitívneho prijatia.