BMW chce predávať autá cez internet a navštevovať klientov

Nemecký výrobca automobilov BMW chce svoj obrat zvýšiť predajom cez internet a osobnými návštevami obchodných zástupcov.
"Vieme si veľmi dobre predstaviť, že by sme mohli predaj cez internet rozšíriť na všetky naše modely. Očakávania a potreby našich klientov sa menia a my chceme ich požiadavky splniť," povedal týždenníku nemecký obchodný riaditeľ BMW Roland Krüger.
Automobilka chce cez internet začať predávať už elektrinou poháňaný model i3, ktorý verejnosti predstaví 29. júla. Spoločnosť chce však tiež vytvoriť "mobilnú predajnú jednotku", ktorá bude môcť navštíviť zákazníka aj doma.
Proti plánom na využitie priameho predaja sa stavajú díleri značky BMW a automobilka sľúbila, že návštevy u zákazníkov sa aspoň dočasne v Nemecku robiť nebudú, citoval Wirtschaftswoche nemenovaného zástupcu predajcov.
Podľa Krügera však fyzická predajná sieť naďalej ostane hlavným predajným kanálom vozidiel BMW.

Tržby automobilky Lamborghini vzrástli v 1. kvartáli o takmer 30 %
Taliansky výrobca luxusných športových automobilov Lamborghini oznámil za 1. štvrťrok rast tržieb o takmer 30 % a prevádzkového zisku zhruba o tretinu.

SEVA: Za prvý štvrťrok 2025 pribudlo na Slovensku 2000 nových elektromobilov
Za prvý štvrťrok 2025 pribudlo na slovenských cestách 2000 nových elektromobilov.

Tesla predala vo Francúzsku v 1. kvartáli najmenej áut za štyri roky
Predaj áut amerického výrobcu elektrických vozidiel Tesla pokračoval v marci v poklese, už tretí mesiac po sebe, pričom za celý kvartál zaznamenal najnižšiu úroveň za posledné štyri roky.

Ferrari reaguje na Trumpove clá, v USA zvýši ceny
Taliansky výrobca luxusných športových áut Ferrari plánuje zvýšiť ceny niektorých svojich vozidiel v USA.

Nemeckých spotrebiteľov odrádzajú od kúpy elektromobilov vysoké ceny
Vysoké ceny sú hlavným dôvodom, prečo sa nemeckí spotrebitelia zdráhajú prejsť na elektrické vozidlá.