Obchodníci SAMO sa školili v predaji exotického ovocia a zeleniny
- 12:29 05.11.2015
- Bratislava

Uskutočnilo sa z iniciatívy Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) a zúčastnili sa ho špecialisti z členských obchodných reťazcov - Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco, zodpovední za kvalitu predávaného ovocia a zeleniny na obchodných prevádzkach. „Považujeme za dôležité, aby v predvianočnom období, ktoré je charakteristické aj zvýšeným predajom exotického ovocia a zeleniny boli naši obchodníci čo najviac informovaní o podmienkach, ktoré sú pre zabezpečenie kvality predaja tohto sortimentu potrebné. Chceme tak docieliť, aby zákazníci odchádzali z našich obchodov aj po tejto stránke čo najspokojnejší,“ hovorí na margo témy školenia Ing. Katarína Fašiangová, PhD., predsedníčka SAMO.
J. Remža na záver odpovedal aj na konkrétne otázky prítomných zástupcov obchodu, ktorí mali zároveň možnosť priniesť aj vzorky exotického ovocia v rôznych štádiách jeho zrelosti, a tak aj na konkrétnych vzorkách prediskutovať správne postupy pri posudzovaní ich predajnej kvality.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?