Poisťovne neposkytnú cez telefón klientovi všetky informácie
- 11:00 05.09.2015
- BRATISLAVA
Väčšina poisťovní na Slovensku neposkytuje klientom dostatočné informácie o produktoch na svojich infolinkách. Vyplýva to z mystery callingu, ktorý uskutočnila spoločnosť Market Vision Slovakia. "Hoci sa zdá byť telefonát pohodlnejším spôsobom získania informácií, potenciálny klient samotným telefonátom svoju požiadavku zväčša nevyrieši a nezíska dostatok informácií o možnosti poistenia. Nezaobíde sa bez následnej osobnej návštevy pobočky," uviedla Daniela Šišuláková, projektová manažérka agentúry Market Vision Slovakia.
Na záver telefonátu je podľa Šišulákovej prirodzené požiadať o zaslanie komunikovaných informácií na e-mail. Napriek výhodám sa operátori infoliniek k žiadosti o e-mail stavali nejednoznačne. Častou odpoveďou operátorov vo vybraných prípadoch podľa Šišulákovej bolo, že informácie e-mailom jednoducho posielať nemôžu.
Prieskum formou mystery callingu uskutočnila agentúra Market Vision Slovakia v júli tohto roka. Uskutočnila 33 telefonátov na infolinky jedenástich rôznych poisťovní. Boli to Allianz-Slovenská poisťovňa, AXA, ČSOB Poisťovňa, Generali, Komunálna poisťovňa, Kooperativa, MetLife, NN Životná poisťovňa, Union, Uniqa a Wüstenrot. Telefonujúci vystupovali pri telefonickom kontakte s poisťovňami pod tromi profilmi potenciálnych klientov poisťovní.
Eset: Hekeri napojení na Rusko sa zameriavali na špionáž v rámci EÚ
Hekeri napojení na Irán zvýšili svoju aktivitu proti Izraelu od vlaňajšieho októbra.
Dopyt po nových bytoch rastie najmä v Bratislave, zvyšuje sa aj ich cena
Dopyt po nehnuteľnostiach na rezidenčnom trhu na Slovensku rastie. Najvýraznejšie je to vidieť v Bratislave, kde sa za prvý štvrťrok 2024 predalo 534 nových bytov.
Ministri členských krajín EÚ schválili prelomový zákon o umelej inteligencii
Ministri členských krajín Európskej únie zodpovední za oblasť telekomunikácií v utorok počas svojho zasadnutia v Bruseli schválili zákon o umelej inteligencii.
Výrobcovia nealko nápojov naďalej odmietajú daň na vybrané sladené nápoje
Výrobcovia nealkoholických nápojov a minerálnych vôd naďalej odmietajú zavedenie dane na vybrané sladené nápoje.
Prvé slovenské zemiaky už mieria do obchodov
Skorá odroda zemiakov Riviera poputuje na pulty predajní už koncom tohto, najneskôr však začiatkom budúceho týždňa.