Slovenské bezpečnostné dvere v šiestich krajinách Európy
- 11:32 12.06.2015
- Košice

Myšlienka prerástla do vybudovania renomovanej firmy, ktorá sa etablovala na domácom i zahraničnom trhu.
Filozofia spoločnosti je postavená na skutočnosti, že všetky výrobky vznikajú ako originály a doma i v ostatných štátoch sa predávajú ako slovenské výrobky.
"Všetci naši riadiaci pracovníci v Európe sú Slováci, ktorí vyrástli v našej firme. Takisto všetci montážnici sú Slováci. Takže nevyvážame len to hmotné, ale aj know-how, tú šikovnosť a um našich ľudí," vysvetlil konateľ firmy Jozef Adame. Dodal, že stratégiou firmy je orientácia na zákazníka - jeho predstavy, požiadavky, kvalita, cena, termín dodania a profesionálne služby.
Na snímke konateľ spoločnosti ADLO Jozef Adame (vľavo) a Anna Hospodárová z Oddelenia komunikácie a prevencie KR PZ Košice Foto: TASR/Milan Kapusta
"Reagujeme presne na požiadavky klienta. Ten si zadá bezpečnostné kritériá, tvar, farbu a všetko, čo chce, aby výrobok obsahoval, My ho vyrobíme, namontujeme a poskytneme servis," uviedol Adame.
S kriminalitou, stále sofistikovanejšími spôsobmi nelegálneho vniknutia do objektov, ale aj inými bezpečnostnými rizikami ako sú požiare, či ekológia, súvisí aj podpora vývoja nových technológií.
"Napríklad pri každom pokuse o vlámanie idú naši technici posúdiť, čo sa s dverami udialo a tieto informácie sú vzápätí posúvané do vývoja. Následne naši odborníci pracujú na zvyšovaní bezpečnosti produktu," dodal konateľ.
Adame konštatoval, že ak chce niekto na trhu preraziť v tejto oblasti, musí jednoznačne disponovať príslušnými certifikátmi. Vo všetkých krajinách teda musia spĺňať európske štandardy bezpečnosti i národné normy.
"Všade kde začíname v zahraničí sme nová neznáma firma a musíme sa prebojovať na trh kvalitným výrobkom a nadštandardnými službami. Jedine toto je cesta ako sa dá presadiť a preto vždy ideme rozhodne do toho súboja," povedal konateľ spoločnosti.
Košický regionálny riaditeľ Maroš Zajac zdôraznil, že aj v súvislosti s množstvom rekonštrukcií narástol záujem ľudí o ochranu objektov. "Najväčší záujem je o bezpečnostné dvere do bytov, termo dvere do rodinných domov, bytové bezpečnostné pivnice a zabezpečenie okien. V poslednom čase sa ľudia veľmi zaujímajú aj o to, či ide o slovenský výrobok," uviedol Zajac.
História spoločnosti ADLO siaha do roku 1990. Prvú predajňu otvorila firma v roku 1992 v Bratislave, v súčasnosti má na Slovensku 12 vlastných predajní a ďalšími pokrýva územie Rakúska, Čiech, Nemecka, Dánska a Švajčiarska. Firma zamestnáva 150 ľudí, z ktorých približne polovica z nich pracuje vo výrobnom závode v Drahovciach.
"Keď sa vám darí, všetkých okolo zaujímajú investície a ako sa nám podarilo zohnať zdroje na vybudovanie firmy. Môžem dnes so všetkou vážnosťou povedať, že našim hlavným úverovým zdrojom boli: nárast a spokojnosť zákazníkov, ktorí sa rozhodli pre naše výrobky a služby. Na tom sme postavili firmu," uzavrel Adame.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?