IBM a Facebook ponúknu personalizované marketingové riešenia
- 17:44 07.05.2015
- BRATISLAVA

Spoločnosti Facebook a IBM oznámili spoluprácu, s cieľom ponúkať najznámejším značkám na svete marketingové riešenia ušité na mieru podľa ich potrieb. Tieto firmy reprezentujúce vedúce globálne značky následne pomocou týchto riešení oslovia relevantné publikum, vhodným obsahom a v správnom čase.
Vďaka prepojeniu reklamných technológií Facebooku s nástrojmi IBM Journey Analytics môžu firmy presnejšie určiť, aké skupiny zákazníkov sa medzi 1,44 miliardami aktívnych užívateľov na Facebooku vyskytujú, a môžu cez súhrnné dáta odhaľovať korelácie medzi záujmami a interakciami týchto zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov. Tieto poznatky možno v praxi využiť na Facebooku, a prostredníctvom ďalších médií cielenejšie oslovovať potenciálnych zákazníkov.
IBM tiež oznámila, že Facebook sa stane prvou firmou, ktorá sa zapojí do IBM Commerce THINKLab-u, nového prostredia pre výskum a vzájomnú spoluprácu. V tomto prostredí budú spoločnosti priamo spolupracovať so značkami, aby urýchlili vývoj nových technológií určených na personalizovanú zákaznícku skúsenosť – customer experience.
Spoločnosť IBM využije detailné analýzy a anonymizované poznatky o užívateľoch Facebooku, a obohatí ich o ďalšie informácie zo svojho marketingového cloudu. IBM marketéri tak získajú presnejší obraz o svojej cieľovej skupine zákazníkov. Navyše budú môcť používať overené kampane z Facebooku na iných kanáloch svojej značky, vrátane obchodov, webov a mobilných aplikácií, a tak sa im podarí zasiahnuť zákazníkov práve tam, kde sa s danou značkou spájajú najradšej.
Napríklad predajca, ktorý sa chystá uviesť na trh novú radu bežeckého vybavenia môže využiť nástroje Facebook Custom Audiences a zacieliť riešenie tak, aby oslovil zákazníkov, zaujímajúcich sa o beh na dlhé trate. Zo súhrnných dát získa všeobecné poznatky o preferenciách potenciálnych zákazníkov v oblasti výbavy a podľa lokality môže prezentovať výhodnú ponuku oblečenia pre bežcov na dlhé trate v danej geografickej oblasti.
Viac informácií nájdete Tu.
Obrázky k téme nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?