Sto miliónov ľudí videlo krásy Slovenska vďaka tomuto videu

Slovenská agentúra pre cestovný ruch vytvorila v minulom roku v rámci propagácie Slovenska mediálne kampane doma aj v zahraničí. Ich podobu mohli vidieť cestovatelia vo vlakoch i lietadlách, či diváci Eurosportu.
Kampaň o Slovensku na medzinárodnej televíznej stanici Eurosport videlo viac ako 100 miliónov ľudí v 50 krajinách, uvádza tlačová správa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR).
Reklama sa šíri aj v lietadlách
SACR v minulom roku v rámci propagácie Slovenska ako celoročnej destinácie vytvorila vlani doma i v zahraničí mediálne kampane v hodnote 2,77 milióna eur.
Podľa generálnej riaditeľky SACR Marty Kučerovej sa agentúra tiež sústreďuje na nové zdrojové trhy, ktoré majú potenciál nahradiť výpadky cestovateľov z tradičných krajín. Aktuálna kampaň je zameraná na okolité krajiny a Veľkú Britániu. "Pokračujeme v reklamnej kampani, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku," tvrdí Kučerová.
Na oslovenie potenciálnych klientov agentúra využíva televíziu, rádiá, kinoreklamu, outdoor, printy a online. Ako uvádza SACR, prostredníctvom internetových vyhľadávačov Google a YouTube videlo reklamu do začiatku februára 14,5 milióna užívateľov.
Reklamu na Slovensko možno vidieť aj vo vlakoch, ktoré premávajú na Slovensko. Cestujúci si ju môžu vidieť aj v palubných časopisoch leteckých spoločností Lufthansa, Austrian Airlines, Air Baltic a WizzAir.
Slovensko má byť celoročnou destináciou
"Pri plánovaní mediálnych kampaní vychádzame z moderných marketingových meraní a analýz. Vďaka nim sme nadobudli rozsiahle znalosti o tom, aké typy komunikácie sú pre Slovensko účinné. Vieme, k akému druhu turizmu inklinujú jednotlivé národnosti, a preto im prispôsobujeme aj naše posolstvá," dodala Kučerová.
SACR prezentovala Slovensko aj na medzinárodných výstavách cestovného ruchu a propagačných podujatiach na takmer 20 trhov. Agentúra promovala letnú sezónu v printových médiách, interaktívnou česko-slovenskou kampaňou v Česku a na Slovensku, kinoreklamou v krajinách V4 a globálnou televíznou kampaňou na medzinárodnej TV stanici Eurosport.
"Vo všeobecnosti propagujeme našu krajinu ako atraktívnu celoročnú destináciu, ktorá pokryje predstavy o ideálnej dovolenke pre široké spektrum cestovateľov. Pozornosť zahraničných návštevníkov upriamujeme aj na možnosti, ktoré ponúka slovenský cestovný ruch v oblasti kongresovej turistiky. Pri kampaniach využívame mix viacerých posolstiev. Dôležité je ich cielenie, aby mali výdavky na marketing čo najväčšiu šancu premeniť sa na reálnych turistov," povedala Kučerová.

Fico rokoval s brazílskym prezidentom, jednou z hlavných tém bola energetika
Robert Fico sa v Moskve stretol s prezidentom Brazílie Luizom Ináciom Lulom da Silvom, pričom jednou z hlavných tém rokovania bola energetická spolupráca.

Osobu zadržanú po lúpežnom prepadnutí sudkyne prepustili na slobodu
Nejednalo sa o občana cudzej štátnej príslušnosti.

SHMÚ vydal výstrahu: Toto zasiahne celé Slovensko
Meteorológovia vydali výstrahu pre celé územie SR.

Fico Kallasovej: Nemáš absolútne žiadnu právomoc kritizovať suverénneho premiéra suverénnej krajiny
Kallasová podľa Fica ako úradníčka EK nemá právo kritizovať premiéra suverénneho štátu.

Pátranie po nezvestnom Jánovi bolo neúspešné
Polícia žiada občanov o pomoc a spoluprácu.