Slováci sa už neboja nakupovať oblečenie cez internet

Oblečenie, doplnky a obuv sú najpredávanejším tovarom na internete.
Tento sortiment podľa štatistík nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ako aj ich tovary a ceny, nakupuje až 39 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.
Stovky slovenských online obchodov s módou v súčasnosti ponúkajú až 234-tisíc druhov oblečenia, obuvi a doplnkov.
„Keďže oblečenie sa cez internet vyskúšať nedá, ľudia ho v minulosti v e-shopoch často nekupovali. Tieto časy sú však už preč, móda je jedným z najrýchlejšie rastúcich e-commerce segmentov,“ uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Nákup online dnes spotrebiteľom podľa neho uľahčujú rôzne aplikácie, ktoré umožňujú vyberať odevy podľa viacerých kritérií, napríklad veľkosti a farby, čo im výrazne uľahčuje a spresňuje vyhľadávanie.
Niektoré obchody s módou majú ako pomôcku pre kupujúcich aj rôzne videá, v ktorých modeli a modelky predvádzajú oblečenie zo všetkých strán, čím zákazníkom nahrádzajú skúšobné kabínky. "Ak im aj napriek týmto uľahčeniam nové tričko či košeľa nesadnú, môžu ich obchodu do siedmich dní vrátiť,“ dodal Demuth.
Ako ďalej vyplýva zo štatistík Heureka.sk, stovky slovenských e-shopov aktuálne ponúkajú 40-tisíc pánskych, 50-tisíc dámskych a 12-tisíc detských druhov oblečenie. Okrem nich aj 110-tisíc rôznych módnych doplnkov a približne 22-tisíc druhov obuvi.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Stovky slovenských online obchodov s módou v súčasnosti ponúkajú až 234-tisíc druhov oblečenia, obuvi a doplnkov.
„Keďže oblečenie sa cez internet vyskúšať nedá, ľudia ho v minulosti v e-shopoch často nekupovali. Tieto časy sú však už preč, móda je jedným z najrýchlejšie rastúcich e-commerce segmentov,“ uviedol projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Nákup online dnes spotrebiteľom podľa neho uľahčujú rôzne aplikácie, ktoré umožňujú vyberať odevy podľa viacerých kritérií, napríklad veľkosti a farby, čo im výrazne uľahčuje a spresňuje vyhľadávanie.
Niektoré obchody s módou majú ako pomôcku pre kupujúcich aj rôzne videá, v ktorých modeli a modelky predvádzajú oblečenie zo všetkých strán, čím zákazníkom nahrádzajú skúšobné kabínky. "Ak im aj napriek týmto uľahčeniam nové tričko či košeľa nesadnú, môžu ich obchodu do siedmich dní vrátiť,“ dodal Demuth.
Ako ďalej vyplýva zo štatistík Heureka.sk, stovky slovenských e-shopov aktuálne ponúkajú 40-tisíc pánskych, 50-tisíc dámskych a 12-tisíc detských druhov oblečenie. Okrem nich aj 110-tisíc rôznych módnych doplnkov a približne 22-tisíc druhov obuvi.
Informácie agentúre SITA poskytla Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov

KDH víta, že na čele Nemecka bude konzervatívny politik
VČERA - 21:20Domáce
Opozičné KDH víta, že na čele demokratickej veľmoci, akou Nemecko je, bude konzervatívny politik.

KDH vyzýva premiéra na prehodnotenie plánovanej cesty do Moskvy
VČERA - 21:06Domáce
Opozičné KDH vyzýva predsedu vlády SR Roberta Fica, aby prehodnotil svoju plánovanú cestu do Moskvy na oslavy konca druhej svetovej vojny.

Polícia pátra po nezvestnej Dominike. Nevideli ste ju?
VČERA - 20:09Domáce
Dievčina je už niekoľko dní nezvestná.

Polícia pátra po nezvestnom Sebastiánovi
VČERA - 19:05Domáce
Do pátrania po chlapcovi boli okrem polície zapojení aj dobrovoľníci.
Vosveteit.sk