Kampaň Voda pre stromy priniesla ďalších 50 000 stromčekov
- 11:17 15.01.2014
- BRATISLAVA

Kampaň spoločnosti Lidl „Voda pre stromy“, v rámci ktorej sa obchodný reťazec zaviazal venovať 1 cent z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro na výsadbu mladých stromčekov, sa naďalej teší mimoriadnej obľube medzi zákazníkmi. Vďaka ich podpore sa od 1. júla 2013 do polovice januára 2014 podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 50 000 stromčekov.
Spoločne sme na kalamitnom území vo Vysokých Tatrách vysadili už 100 000 stromčekov, naše hory však aj naďalej potrebujú našu pomoc. Pomáhajte spolu s nami! Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk, kde je umiestnené počítadlo s aktuálnou bilanciou projektu, či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl www.facebook.com/lidlslovensko.

Aké dámske topánky budú v móde na jar 2025?
Členkové čižmy sú ideálnou obuvou do jarného počasia. Sú ideálne pre elegantný aj menej formálny štýl.

Ako BLIK uľahčuje online nakupovanie na Slovensku? Rýchlosť a komfort online platieb
Online nakupovanie je čoraz populárnejšie na celom svete a ani Slovensko nie je výnimkou.

Ktoré práce pri renovácii bytu alebo domu prenechať profesionálom?
Hoci si mnohí myslia, že väčšinu prác týkajúcich sa renovácie bytu alebo domu zvládnu sami, čím si ušetria peniaze, nie je to tak.

Interní a externí účtovníci: Čo je pre vašu spoločnosť najlepšie?
Každá spoločnosť, malá aj veľká, rieši rovnakú otázku - kto bude zodpovedný za vedenie účtovníctva a miezd? Mali by ste zamestnať vlastného účtovníka alebo sa spoľahnúť na externú spoločnosť?

4 seriály inšpirované skutočnými udalosťami, ktoré vás chytia
Chcete sa ponoriť do fascinujúceho sveta skutočných príbehov prenesených na televíznu obrazovku?