• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Nedeľa, 26.5.2024Meniny má Dušan
20°Bratislava

Banka omylom stiahla ľuďom peniaze, klienti si musia skontrolovať účet

  • 20:30 10.04.2024
  • Bratislava
Banka omylom stiahla ľuďom peniaze, klienti si musia skontrolovať účet

Viaceré transakcie boli duplicitné.

Klienti Fio banky na Slovensku a v Česku zaznamenali neoprávnené transakcie na svojom účte. Ako vysvetlila Fio banka na sociálnej sieti, pre problémy s transakciami boli mnohým klientom peniaze strhnuté dvakrát.

Na vine mala byť spoločnosť Visa

Duplicitné platby boli stiahnuté klientom, ktorí použili platobnú kartu Visa. Podľa banky bola na vine práve Visa. „Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií vykonaných kartami Visa. O problémoch vieme a situáciu so spoločnosťou Visa intenzívne riešime. Veríme, že k vráteniu duplicitných transakcií dôjde v priebehu niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie,“ uviedla banka.

Duplicitné platby boli stornované

Problémy podľa klientov na sociálnej sieti nastali v priebehu minulého týždňa, no banka sa k nim vyjadrila až v pondelok (8. 4). Nasledujúci deň banka vyhlásenie aktualizovala, informujúc o stornovaní duplicitných platieb.

„Vážení klienti, duplicitne zaúčtované platby boli stornované, všetko na účtoch by malo byť opäť v poriadku. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie a ďakujeme za trpezlivosť,“ uviedla Fio banka.

Mnohí klienti ostali v mínuse

Banka však rozčúlila mnohých zákazníkov. Pod príspevkom sa viacerí ľudia sťažovali, že prišli o nemalé čiastky a ostali v mínuse. „Mne strhli 2× 1100 eur pri kupovaní leteniek. A keďže je to účet, kde nedržím peniaze (keď potrebujem, tak si predošlem), tak som v mínuse pri debetnej karte. A oni mi pošlú mali, že si mam mínusovú hodnotu dorovnať, inak budem sankcionovaná,“ uviedla klientka Alexandra. Banka ju neskôr ubezpečila, že sankčné úroky po nej nebudú požadovať.

Viacerí kritizovali neskorú reakciu banku, ktorá prišla až po niekoľkých dňoch od problémov. Niektorí klienti uviedli, že po telefonáte na infolinku im pracovníci banky uviedli, že musia čakať 30 dní. Banka však ubezpečuje, že klientom budú peniaze vrátené v dohľadnej dobe.

Zdroj: Info.sk, facebook.com/Fiobanka, FiobankaSK
Najnovšie v kategóriiViac článkov
ÚMS varuje rezort financií pred rozpadom rozpočtov samospráv

ÚMS varuje rezort financií pred rozpadom rozpočtov samospráv

12:45 24.05.2024Ekonomické

Samosprávy dostanú menej peňazí, ako očakávali. Ak vláda SR nezačne seriózne rokovať so samosprávami, rozpočty miest a obcí pre rok 2024 sa rozpadnú.

Tri banky hlásia veľké výpadky: Tieto služby nebudú fungovať celý deň

Tri banky hlásia veľké výpadky: Tieto služby nebudú fungovať celý deň

21:20 23.05.2024Ekonomické

Klienti nebudú mať dostupné viaceré služby.

Z trhu sťahujú nebezpečnú potravinu, táto skupina ľudí ju nesmie konzumovať

Z trhu sťahujú nebezpečnú potravinu, táto skupina ľudí ju nesmie konzumovať

19:37 23.05.2024Ekonomické

Pre mnohých zákazníkov je potravina mimoriadne nebezpečná.

Remišová reagovala na Rašiho vyjadrenia o čerpaní eurofondov

Remišová reagovala na Rašiho vyjadrenia o čerpaní eurofondov

18:25 23.05.2024Ekonomické

Eurofondy sa podľa Remišovej podarilo vyčerpať vďaka opatreniam, ktoré presadila.

Raši: Staré eurofondy sa podarilo vyčerpať na 100 %

Raši: Staré eurofondy sa podarilo vyčerpať na 100 %

15:24 23.05.2024Ekonomické

Eurofondy z programového obdobia 2014-2020 sa podarilo Slovensku kompletne vyčerpať. Po štvrtkovom rokovaní vlády to povedal minister investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Richard Raši.