BMW chce predávať autá cez internet a navštevovať klientov
Nemecký výrobca automobilov BMW chce svoj obrat zvýšiť predajom cez internet a osobnými návštevami obchodných zástupcov.
"Vieme si veľmi dobre predstaviť, že by sme mohli predaj cez internet rozšíriť na všetky naše modely. Očakávania a potreby našich klientov sa menia a my chceme ich požiadavky splniť," povedal týždenníku nemecký obchodný riaditeľ BMW Roland Krüger.
Automobilka chce cez internet začať predávať už elektrinou poháňaný model i3, ktorý verejnosti predstaví 29. júla. Spoločnosť chce však tiež vytvoriť "mobilnú predajnú jednotku", ktorá bude môcť navštíviť zákazníka aj doma.
Proti plánom na využitie priameho predaja sa stavajú díleri značky BMW a automobilka sľúbila, že návštevy u zákazníkov sa aspoň dočasne v Nemecku robiť nebudú, citoval Wirtschaftswoche nemenovaného zástupcu predajcov.
Podľa Krügera však fyzická predajná sieť naďalej ostane hlavným predajným kanálom vozidiel BMW.
V roku 2024 by sa malo na svete predať 17 miliónov elektrických áut
Predaj elektrických áut v roku 2024 výrazne vzrastie aj napriek zložitým podmienkam na niektorých trhoch.
Tesla znížila ceny na viacerých kľúčových trhoch
Americký výrobca elektrických áut počas uplynulého víkendu znížil ceny na viacerých dôležitých trhoch vrátane Číny a Nemecka.
Tesla zvažuje prepustenie 20 % pracovnej sily
Americký výrobca elektromobilov Tesla sa údajne pripravuje na prepustenie až 20 % pracovnej sily.
SEVA: Slovensko v elektromobilite zaostáva, rozvoju by pomohli aj daňové úľavy
Slovensko výrazne zaostáva v rebríčku podielu nových registrácií elektromobilov.
Japonským automobilkám sa v USA darilo, predaj Toyoty vzrástol o pätinu
Japonským automobilkám sa na začiatku tohto roka na americkom trhu darilo.