• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Utorok, 28.5.2024Meniny má Viliam
24°Bratislava

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

  • 13:43 13.08.2014
  • BRATISLAVA
Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici.

Už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne "selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

"Pozývaciu" kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Polícia začala v súvislosti s nehodou na D1 pri Hornej Strede trestné stíhanie

Polícia začala v súvislosti s nehodou na D1 pri Hornej Strede trestné stíhanie

DNES - 9:57Domáce

V súvislosti s pondelkovou tragickou dopravnou nehodou na diaľnici D1 začal novomestský policajný vyšetrovateľ trestné stíhanie za prečin usmrtenia v súbehu s prečinom ublíženia na zdraví.

Polícia pátra po nezvestnej 33 ročnej žene

Polícia pátra po nezvestnej 33 ročnej žene

DNES - 8:41Domáce

33 ročná Hana v nedeľu (26.05.2024) odišla z rezortu Hrebienok vo Vysokých Tatrách, v Smokovci pár minút po 23-tej hodine na prechádzku, no späť sa už nevrátila.

Prezidentka vyjadrila sústrasť rodinám hasičov, ktorí zahynuli pri nehode na D1

Prezidentka vyjadrila sústrasť rodinám hasičov, ktorí zahynuli pri nehode na D1

DNES - 7:58Domáce

Prezidentka SR Zuzana Čaputová vyjadrila sústrasť rodinám hasičov, ktorí zahynuli pri pondelkovej (27. 5.) nehode na diaľnici D1.

Blanár: Slovensko na darcovskej konferencii dalo pre Sýriu 2,6 milióna eur

Blanár: Slovensko na darcovskej konferencii dalo pre Sýriu 2,6 milióna eur

VČERA - 21:37Domáce

Šéf slovenskej diplomacie Juraj Blanár večer potvrdil, že Slovensko v rámci ôsmeho ročníka bruselskej konferencie na tému "Podpora budúcnosti Sýrie a okolitého regiónu" prispelo ako darca sumou 2,6 milióna eur.

Prieskum: Voľby by v máji vyhral Smer-SD, nasledovali by PS a Hlas-SD

Prieskum: Voľby by v máji vyhral Smer-SD, nasledovali by PS a Hlas-SD

VČERA - 19:49Domáce

Voľby do Národnej rady (NR) SR by v máji vyhrala strana Smer-SD so ziskom 21,8 percenta hlasov.