• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Sobota, 18.5.2024Meniny má Viola
15°Bratislava

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

  • 13:43 13.08.2014
  • BRATISLAVA
Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici.

Už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne "selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

"Pozývaciu" kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Polícia pátra po nezvestnej 17-ročnej Zuzane

Polícia pátra po nezvestnej 17-ročnej Zuzane

DNES - 10:13Domáce

Policajti sa obracajú na verejnosť so žiadosťou o pomoc pri pátraní po 17-ročnej Zuzane Košeckej

Tretia májová sobota patrí na Slovensku Noci múzeí a galérií 2024

Tretia májová sobota patrí na Slovensku Noci múzeí a galérií 2024

DNES - 8:28Domáce

Tretia májová sobota patrí na Slovensku celoeurópskemu podujatiu Noc múzeí a galérií.

Uhrík: EÚ už krízy ani nerieši, len preklápa jednu do druhej

Uhrík: EÚ už krízy ani nerieši, len preklápa jednu do druhej

DNES - 7:09Domáce

Posledných 25 rokov vládnu v Európskej únii (EÚ) kresťanskí demokrati, socialisti a najnovšie aj liberáli a výsledkom je, že sa únia potáca od krízy ku kríze.

Pri dopravnej nehode zahynul 32 ročný vodič motocykla

Pri dopravnej nehode zahynul 32 ročný vodič motocykla

VČERA - 21:59Domáce

V piatok 17. mája v čase okolo 19:25 hod. došlo v Žiline na križovatke ulíc Priemyselná a Cestárska k tragickej dopravnej nehode.

Pápež František vyjadruje v liste prezidentke blízkosť a solidaritu

Pápež František vyjadruje v liste prezidentke blízkosť a solidaritu

VČERA - 20:38Domáce

Pápež František zaslal v súvislosti s útokom na premiéra Roberta Fica list prezidentke Zuzane Čaputovej, v ktorom vyjadruje blízkosť a solidaritu.