• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Sobota, 27.7.2024Meniny má Božena
17°Bratislava

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

  • 13:43 13.08.2014
  • BRATISLAVA
Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici.

Už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne "selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

"Pozývaciu" kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
SOI upozorňuje na nebezpečný výrobok, spotrebiteľom hrozí úraz elektrickým prúdom

SOI upozorňuje na nebezpečný výrobok, spotrebiteľom hrozí úraz elektrickým prúdom

VČERA - 21:18Domáce

Zo slovenského trhu sťahujú nebezpečný produkt.

Na sídlisku strieľali priamo do okien bytov, polícia páchateľa nenašla

Na sídlisku strieľali priamo do okien bytov, polícia páchateľa nenašla

VČERA - 19:51Domáce

Polícia hodnotí poškodenie majetku ako priestupok. Páchateľ sa stále nenašiel.

SaS: Je načase pýtať sa, kto bude novým ministrom vnútra

SaS: Je načase pýtať sa, kto bude novým ministrom vnútra

VČERA - 18:36Domáce

Stabilizačný príspevok je výsmechom policajtov. Je načase pýtať sa, kto bude novým ministrom vnútra. Uviedla to opozičná SaS.

Dve chránené lokality v Nízkych Tatrách podľa ochranárov ohrozuje ťažba dreva

Dve chránené lokality v Nízkych Tatrách podľa ochranárov ohrozuje ťažba dreva

VČERA - 18:33Domáce

Dvojica cenných chránených lokalít v Nízkych Tatrách je podľa mimovládnych ochranárov z občianskeho združenia Prales a iniciatívy My sme les ohrozená ťažbou dreva.

PS: Fico by si mal čo najskôr urobiť poriadok v rezorte životného prostredia

PS: Fico by si mal čo najskôr urobiť poriadok v rezorte životného prostredia

VČERA - 18:03Domáce

Predseda vlády SR Robert Fico (Smer-SD) by si čo najskôr mal urobiť poriadok v rezorte životného prostredia.