• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Nedeľa, 11.5.2025Meniny má Blažena
Bratislava

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

  • 13:43 13.08.2014
  • BRATISLAVA
Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici.

Už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne "selfie". Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

"Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky "Stretni svojich divadelných priateľov". Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí," ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú "selfie" fotografie divákov SND, ktorí vzišli z "virtuálneho kastingu" – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

"Pozývaciu" kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Zdroj: WEBNOVINY
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Nové toalety pri Chate pod Rysmi začnú stavať v júni

Nové toalety pri Chate pod Rysmi začnú stavať v júni

VČERA - 19:03Domáce

Turistický klub Hikemates získal stavebné povolenie na výstavbu kompostovacích toaliet pri Chate pod Rysmi.

STVR: Rada v pondelok vypočuje kandidátov na generálneho riaditeľa

STVR: Rada v pondelok vypočuje kandidátov na generálneho riaditeľa

VČERA - 18:27Domáce

V pondelok (12. 5.) predpoludním o 10.00 h sa začne vypočutie kandidátov na generálneho riaditeľa STVR.

 Nehoda štvorkolky si vyžiadala život 34-ročného muža

Nehoda štvorkolky si vyžiadala život 34-ročného muža

VČERA - 17:44Domáce

Dopravná nehoda štvorkolky, ku ktorej došlo v sobotu popoludní v obci Papín v okrese Humenné, si vyžiadala život muža.

Šimečka: Všetci dôležití európski lídri sú v Kyjeve, R. Fico v Moskve

Šimečka: Všetci dôležití európski lídri sú v Kyjeve, R. Fico v Moskve

VČERA - 15:28Domáce

Kým je predseda vlády SR Robert Fico (Smer-SD) v Moskve, všetci dôležití európski lídri sa zúčastňujú na stretnutí v Kyjeve.

Drucker: Cesta premiéra do Moskvy bola skôr v záujme strany Smer ako SR

Drucker: Cesta premiéra do Moskvy bola skôr v záujme strany Smer ako SR

VČERA - 14:41Domáce

Cesta predsedu vlády SR Roberta Fica (Smer-SD) do Moskvy bola skôr v záujme strany Smer-SD ako v záujme Slovenska.