Zimný spot o Slovensku videlo online vyše šesť miliónov ľudí
- 15:04 20.01.2014
- BRATISLAVA
Propagačné video malo za cieľ v Rusku, Maďarsku či Poľsku predstaviť Slovensko ako krajinu, kde návštevníci zažijú "nezabudnuteľnú zimnú dovolenku".
Zimný spot o Slovensku mal prostredníctvom služby YouTube v Poľsku, Rusku a Maďarsku spolu viac ako 6,23 milióna zobrazení a takmer milión dopozeraní.
Informovala o tom Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR). Propagačné video malo za cieľ predstaviť Slovensko ako krajinu, kde návštevníci zažijú "nezabudnuteľnú zimnú dovolenku". Kampaň začala 16. decembra minulého roka a skončila v týchto dňoch.
V Poľsku zaznamenal spot takmer 1,4 milióna zobrazení, dopozeralo ho cez 330-tisíc divákov. V Rusku malo video viac ako 2,6 milióna zobrazení, z toho 347 tisíc návštevníkov ho aj dopozeralo. Viac ako 2,2 milióna zobrazení dosiahol spot v Maďarsku, pričom celý ho vzhliadlo cez 240-tisíc ľudí.
"Aj zimná kampaň, pre ktorú sme ako nosič využili YouTube, potvrdila, že v súčasnosti je to najúčinnejšia forma oslovovania cieľových skupín a zároveň najmerateľnejší nástroj reklamy," uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
Dodala tiež, že na základe skúseností z minulej kampane agentúra pripravila spoty v jazykových mutáciách konkrétnych krajín. "Zaujímavosťou je, že v Rusku si video pozrelo až 8 % ľudí cez tablet alebo smartfón," konštatovala Kučerová.
Z výsledkov kampane vyplynulo, že v Poľsku zasiahol spot prevažne mladšiu generáciu do 25 rokov, v Maďarsku a Rusku zaujal hlavne strednú a staršiu generáciu nad 45 rokov.
Video: Jeden z reklamných spotov o Slovensku
ZSSK spustila sezónnu linku z Bratislavy do chorvátskeho Splitu, došlo však k zmene prepravy áut
Prvý vlak v tohtoročnej sezóne odišiel z Bratislavy do Splitu v piatok popoludní.
Pozor na podvodné správy o preplatkoch, takto vás môžu obrať o peniaze na bankovom účte
Banka upozorňuje na falošné SMS správy, ktoré chcú od ľudí získať platobné údaje.
Do dvoch rokov sa má pripraviť rámec pre zavedenie digitálneho eura
Po dvoch rokoch skúmania odštartovala koncom minulého roka Európska centrálna banka, spoločne s centrálnymi bankami členských krajín Eurosystému, prípravnú etapu zavedenia digitálneho eura.
26 čerpacích staníc Benzinol prejde pod spoločnosť OMV Slovensko
Počet čerpacích staníc petrochemickej firmy OMV na Slovensku sa rozšíri.
Na Slovensko bolo z cudziny tento rok dovezených takmer 21.000 jazdených áut
Od začiatku roka 2024 bolo na Slovensko dovezených z cudziny takmer 21.000 jazdených áut.