Jesenná fáza kampane na podporu očkovania má novú podobu, tvrdí ministerstvo zdravotníctva
Ministerstvo zdravotníctva (MZ) SR nasadzuje nový vizuál jesennej kampane na podporu očkovania proti ochoreniu COVID-19.
Koncept novej fázy kampane reflektuje nálady v spoločnosti, ktorá je značne polarizovaná. Novú podobu majú televízne, rozhlasové i online spoty, ako aj grafika pre printovú a vonkajšiu reklamu. TASR o tom informovala hovorkyňa rezortu zdravotníctva Zuzana Eliášová.
„Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa, a tým je nový koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie COVID-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie,“ približuje Eliášová.
Spoty a grafiky sú výsledkom spolupráce s agentúrou MUW Saatchi&Saatchi, ktorá uspela vo verejnom obstarávaní. Od septembra zároveň ministerstvo zdravotníctva využíva službu adresného informovania o možnosti očkovania v konkrétnych mestách a obciach. Na základe lokalizácie polohy SIM kariet sú ľuďom starším ako 45 rokov posielané informačné SMS správy o očkovaní v ich obci alebo meste.
SHMÚ varuje: V týchto lokalitách hrozí sneh a mráz
Najmä na severe môže od večera snežiť.
Polícia upozorňuje na medveďa v chatovej lokalite
V okolí obce zaznamenali pohyb medveďa.
Manažment RTVS vníma krok vlády ako snahu ovládnuť inštitúciu
Schválenie zákona o Slovenskej televízii a rozhlase znamená účelovú zmenu, ktorá nemá opodstatnenie a je v rozpore s legislatívnymi štandardmi.
Danko: Od zákona o neziskových organizáciách neustúpime
Koaličná SNS neustúpi od návrhu zákona o neziskových organizáciách.
Polícia rieši prípad podvodnej stránky, vydávajúcej sa za zbierku pre Ukrajinu
Polícia rieši prípad podvodnej webstránky, ktorá sa vydávala za web zbierky Munícia pre Ukrajinu.