Kaderníčka: 7 vecí, s ktorými by klienti mali okamžite prestať
- 17:57 08.08.2021
- Svet
Zaujímalo vás niekedy, čo sa preháňa hlavou kaderníčky, kým sa vám stará o hrivu? Týchto 7 chýb na klientoch väčšina z nich neznáša.
Termín u kaderníčky by sa dal ľahko prirovnať k hodinke u terapeuta. Každá žena vychádza zo salónu ako znovuzrodená nielen kvôli novej farbe či novému strihu, ale aj vďaka príjemnému nezáväznému rozhovoru s profesionálkou.
Existuje niečo, čo by kaderníčky rady klientkam vytkli, ale bráni im v tom profesionalita? Na to sa pýtal britský portál The Sun Sarah Yorkeovej, ktorá sa okrem práce v salóne venuje aj vlastnej internetovej stránke, na ktorej môžu kaderníci z celého sveta zverejniť svoje portfólio a oboznámiť sa s prácou kolegov.
„Väčšinou, keď niekomu strihám vlasy, rozmýšľam nad tým, aké produkty klient používa,“ vysvetľuje kaderníčka. „Aj nad tým, či si sám doma strihal vlasy. Vtedy si vždy poviem, 'Prosím, odložte tie nožničky!'“
Ak sa Yorkeovej zdá, že kvalita vlasov u klienta alebo klientky nie je dosť vysoká, poskytne im radu – ale len ak o ňu majú záujem. Kaderníčka ďalej prezrádza, že počas práce neraz myslí aj na veci, ktoré s ňou nesúvisia, a to jednoducho preto, že je zvyknutá vykonávať ju automaticky.
Sarah sa s The Sun podelila aj o 7 vecí, ktoré ju najčastejšie dokážu nahnevať na svojich klientoch.
1. Rýchle podstrihnutie
Pre Sarah sú najotravnejšie klientky, ktoré túžia po rýchlom podstrihnutí vlasov. „Aj ak ide o ten najjednoduchší strih, vždy nejaký čas trvá, kým ho vykonám tak, aby bola spokojnosť na oboch stranách!“
2. Zrušené termíny
Kaderníčky zrejme nie sú jediné, ktoré neznášajú, keď im klient v dostatočnom predstihu nedá vedieť, že sa na dohodnutý termín nemôže dostaviť. „Takíto klienti maria čas kaderníkov, keď musíme čakať, kedy sa ukážu,“ hovorí Yorkeová.
3. Nepokojní zákazníci
Niektorí zákazníci nedokážu v pokoji sedieť, a stále kmitajú hlavou zo strany na stranu. Žiaľ, pri strihaní vlasov aj farbení sa to nakoniec môže podpísať na výsledku. Problém nastáva aj v prípadoch, keď klienti nevenujú pozornosť príkazom kaderníka (napríklad „skloňte hlavu“ alebo „pozrite sa doprava“).
4. Nerealistické požiadavky
„Nechcem farbenie, strihanie ani príčesok, ale chcem zmeniť svoj strih,“ je asi najhoršia veta, akej sa kaderníčky obávajú. Klienti, ktorí nedokážu pristať na kompromis a očakávajú zázraky, sú jedni z najnáročnejších a najmenej spokojných bez ohľadu na skúsenosti kaderníka.
5. Okamžitá náprava odtieňa
Tmavovlasé klientky, ktoré si myslia, že sa za deň môžu premeniť na blondíny, sú podľa Yorkeovej na omyle. Takéto drastické zmeny totiž prebiehajú aj niekoľko dní či týždňov, pričom netreba zabúdať na to, že každé stretnutie s kaderníkom stojí peniaze.
6. Nenechať si poradiť
Kaderníčky sa žiaľ neraz stretávajú aj s klientmi, ktorí si od nich pýtajú radu, no keď ju získajú, hneď sa na ňu sťažujú. „V otázkach vlasov sme veľmi vzdelaní, ale nie sme veštci – aj keď niekedy si prajem, aby sme boli,“ hovorí Sarah.
7. Partner nie je spokojný
Kaderníci sa často stretávajú so situáciou, keď klienti odchádzajú zo salónu spokojní s výsledkom, ale doma sa stretnú s nespokojnosťou partnera. Nahnevaný klient potom žiada ďalšiu zmenu, čo je pre nejedného profesionála frustrujúce.
Ako odšťaviť citrón bez krájania? Postačí pár sekúnd
Ak chcete využiť len šťavu z citróna, nemusíte ho vôbec krájať. Takto si uľahčíte prácu už za niekoľko sekúnd.
Ako spoznať nekvalitnú kaderníčku? 5 znakov, ktoré si všímajte pri prvej návšteve
Vlasy len tak rýchlo nedorastú – o to viac zamrzí, ak sa o ne nekvalitne postará údajný profesionál. Tieto znaky vám pomôžu rozoznať nekvalitnú kaderníčku.
V obľúbených kozmetických výrobkoch našli vysoké hladiny karcinogénnej látky
Nebezpečnú látku našli v produktoch viacerých známych značiek.
Kalatea skrášli každý interiér: 5 tipov, ako ju úspešne pestovať
Ak chcete, aby vám táto krásna rastlina prežila, musíte sa o ňu vedieť správne starať.
Tento predmet v domácnosti je špinavší ako záchod, málokto ho však čistí
Nastal čas na očistu. Darujte tomuto predmetu konečne opateru, ktorú si zaslúži.