• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Utorok, 9.3.2021Meniny má Františka
Bratislava

Ako skrotiť príznaky menopauzy: Tento doplnok dokáže zázraky

  • 21:43 20.02.2021
  • Svet
Ako skrotiť príznaky menopauzy: Tento doplnok dokáže zázraky

Zbavte sa návalov tepla, nadmerného potenia aj náladovosti pomocou jediného prípravku. Investujte do tohto prírodného doplnku, a príznaky menopauzy hneď pominú.

O „prechode“, alebo perimenopauze, môžeme hovoriť vtedy, keď ženské vaječníky začínajú produkovať čoraz menej estrogénu, a prechádzajú do fázy nečinnosti. Prechodné obdobie môže sprevádzať niekoľko nepríjemných príznakov, ktoré môžu trvať až po dobu desiatich rokov.

V posledných rokoch perimenopauzy (ktoré sú predzvesťou menopauzy) sa mnohé ženy stretávajú s nepríjemnými príznakmi. Tie zvyčajne ustanú, keď žena prežije celých 12 mesiacov bez menštruácie.

Tradičné príznaky menopauzy:

  • návaly tepla
  • citlivosť v oblasti prsníkov
  • zhoršenie predmenštruačného syndrómu
  • nižšie libido
  • únava
  • nepravidelná menštruácia
  • nepohodlie pri pohlavnom styku
  • únik moču
  • častejšie močenie
  • zmeny nálady
  • problémy so spánkom

Ako si poradiť s príznakmi menopauzy

Najlepším doplnkom na boj proti nepríjemným príznakom menopauzy je ploštičník strapcovitý. Táto bylina je aj na našom trhu dostupná vo forme doplnkov, a jej účinky sú podobné ženskému hormónu estrogénu.

Štúdia z roku 2010 dokazuje, že ženy, ktoré užívajú ploštičník strapcovitý, majú skúsenosť s o 26 percent menej prípadmi potenia počas noci.

Vedci zatiaľ nepodnikli dlhodobé pozorovanie účinkov ploštičníka strapcovitého, takže lekári neodporúčajú užívať ho dlhšie ako jeden rok. Okrem toho jeho užívanie by ste vždy mali konzultovať so svojím všeobecným lekárom.

Pri „prechode“ vám môžu pomôcť aj ďalšie zmeny životného štýlu, ktoré nevyhnutne nesúvisia s ploštičníkom strapcovitým. Ide napríklad o zdravú stravu, ktorá pomôže zmierniť aj kŕče v podbrušku a bolesti.

Pravidelný pohyb, absencia fajčenia a kvalitný spánok pomáhajú tiež prekonať príznaky menopauzy bez väčších ťažkostí. Dôležitý je aj dostatočný príjem vápnika. Ten môžete získať z týchto zdrojov:

  • mliečne výrobky
  • listová zelenina, ako je kel alebo špenát
  • sardinky
Zdieľať tento článok na Facebooku
Zdroj: Info.sk, DP, express.co.uk, nih.gov
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Riziko cukrovky sa skrýva v ruke: Takto zistíte, či vám hrozí diabetes

Riziko cukrovky sa skrýva v ruke: Takto zistíte, či vám hrozí diabetes

VČERA - 21:23Zdravie

Toto je zvláštny znak, ktorý svedčí o tom, že vám hrozí rozvoj cukrovky 2. typu.

Bezproblémové chudnutie: Tento typ stravy prirodzene zastaví prejedanie

Bezproblémové chudnutie: Tento typ stravy prirodzene zastaví prejedanie

19:35 07.03.2021Zdravie

Vďaka správnej strave je možné zabrániť nadmernému príjmu kalórií bez väčšej námahy.

6 vecí, ktoré ovplyvňujú hladinu vitamínu D v tele

6 vecí, ktoré ovplyvňujú hladinu vitamínu D v tele

7:54 07.03.2021Zdravie

Univerzálny vitamín D, ktorý ako doplnok pomáha najmä počas zimných mesiacov, nevplýva na každého rovnako. Predtým, ako po ňom siahnete, zvážte týchto 6 dôležitých faktov.

Našli ste si na vankúšoch či perinách žlté fľaky? Čím skôr ich vymeňte za nové!

Našli ste si na vankúšoch či perinách žlté fľaky? Čím skôr ich vymeňte za nové!

20:40 06.03.2021Zdravie

Ak pri prezliekaní posteľnej bielizne natrafíte na žlté fľaky na vankúšoch a perinách, neriskujte a kúpte nové.

Zvýšený zápal v tele: Dajte si pozor na tieto typy reakcií

Zvýšený zápal v tele: Dajte si pozor na tieto typy reakcií

20:09 06.03.2021Zdravie

Dôležitejšia je reakcia na stres, ako stres samotný.