• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Štvrtok, 25.4.2024Meniny má Marek
12°Bratislava

ŠKODA AUTO modernizuje svoje showroomy

  • 17:27 16.09.2013
  • BRATISLAVA
ŠKODA AUTO modernizuje svoje showroomy

ŠKODA AUTO spustila na Slovensku modernizáciu predajnej siete podľa globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou značky. Spoločnosť tak úspešne pokračuje v implementácii nového, jednotného dizajnového jazyka značky, ktorý je spoločným menovateľom všetkých nových modelov ŠKODA. Slovensko je zároveň jednou z prvých krajín, kde pilotný projekt modernizácie siete štartuje.

„V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci modernizovaného sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nový koncept predajných a servisných miest sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety ŠKODA a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch, ktorých výstavba na Slovensku už odštartovala, sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi. Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky, vytvorený jej produktmi, službami, jej pracovníkmi a reklamou.

Modernizácia a redizajn showroomov vytvorí pôsobivú, značkovú obchodno-servisnú prevádzku, ktorá odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA. Architektúra a dizajn prevádzok, ako jeden z najviditeľnejších prejavov značky, má za ciel prezentovať širokej verejnosti hodnoty a kvalitu značky.

Prvými predajcami s úplne novým konceptom showroomov budú DANUBIASERVICE a.s. a Todos Bratislava s.r.o. v Bratislave. Predpokladané ukončenie redizajnu siete je naplánované na prvú polovicu roka 2015.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

VČERA - 10:44Tlačové správy

Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

22:33 05.03.2024Tlačové správy

Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

12:30 02.02.2024Tlačové správy

Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

9:07 18.01.2024Tlačové správy

Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

15:30 20.12.2023Tlačové správy

V dnešnej dobe nie je šatník kompletný bez niekoľkých štýlových kabeliek, ktoré nielen dopĺňajú váš outfit, ale tiež vám uľahčujú každodenný život.