• Články
  • Internet
  • Mapy
  • Recepty
Štvrtok, 25.4.2024Meniny má Marek
13°Bratislava

Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré

  • 13:07 06.05.2015
  • BRATISLAVA
Na Slovensku začala osvetová kampaň o džúsoch a pyré

Nová reklamná a vzdelávacia kampaň Asociácie Národnej únie výrobcov džúsov s názvom KUPS "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je trojročným programom, ktorý vzdeláva rodičov o praktickosti podávania ovocných a zeleninových džúsov a pyré. Tie predstavujú pohodlný spôsob obohatenia výživy rodiny o vitamíny. Kampaň sa objaví na piatich trhoch: v Poľsku, Českej republike, Litve, Rumunsku a u nás, na Slovensku.

Cieľ kampane:
Hlavným cieľom kampane "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je vzdelávať rodičov a deti o džúsoch a pyré, ktoré môžu byť výborným spôsobom doplnenia každodennej výživy o vitamíny a minerály. Najnovšie štúdie ukazujú, že spotreba džúsov na spomínaných trhoch výrazne zaostáva za európskym priemerom. Silný nepomer sa prejavuje v porovnaní s krajinami západnej Európy. Ako ukazuje AIJN prieskum trhu z roku 2014 (AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report) priemerný Slovák vypije približne 3,5 litrov džúsu, čo je v priemere necelých 10 ml džúsu na človeka denne. Odporúčaný denný prísun džúsov podľa výživového odborníka je však 200 ml.

Myšlienka kampane:
Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” je založená predovšetkým na myšlienke "smart riešení”, to znamená riešení, ktoré sú aj moderné, ale hlavne, pohodlné. Džúsy a pyré sú vitamíny v pohodlnej forme, ich praktický obal z nich robí ovocie v modernej podobe. Spotrebiteľ si ich tak môže vychutnať kdekoľvek a kedykoľvek.

Koho má kampaň osloviť?
Kampaň je nasmerovaná predovšetkým na matky, keďže prvotné rozhodnutie s ohľadom na výživu detí robia práve ony. Kampaň je podporená televíznou reklamou, online aktivitami, novou webovou stránkou ako aj na Facebooku.

Kto kampaň realizuje?
O popularizáciu džúsov a pyré ako takých, ako aj o osvetu smerom k vyváženému zdravému stravovaniu usiluje Asociácia Národnej únie výrobcov džúsov (KUPS). Kampaň "Džúsy a pyré – vitamíny v SMART forme” nadväzuje na predchádzajúce aktivity tohto združenia na podporu návykov zdravého stravovania, predovšetkým prostredníctvom aktivít programu súvisiacich s myšlienkou "5 zeleninových, ovocných chodov alebo džúsu”.

Viac informácií o kampani nájdete na www.dzusyapyre.eu a na facebookovej stránke "Žite SMART”.
Zdroj: WBN/PR
Najnovšie v kategóriiViac článkov
Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

Aká je budúcnosť fotovoltických panelov?

VČERA - 10:44Tlačové správy

Fotovoltika je spôsob, ako meniť slnečné žiarenie priamo na elektrickú energiu. Práve tento proces sa stal kľúčovým v boji proti klimatickým zmenám a hľadaniu alternatívnych zdrojov energie.

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

Kúpele doma? Odpoveďou je sprchový set

22:33 05.03.2024Tlačové správy

Práca s energiou ľudského tela nie je len ezoterickou špecialitou.

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

Ako na efektívnu správu skladu: týmto chybám sa vyhnite

12:30 02.02.2024Tlačové správy

Keď vám sklad nefunguje dobre, pripravujete sa o dosť veľa peňazí. V článku sa zameriame na typické situácie, kedy firmám peniaze unikajú, a pozrieme sa, ako sa dajú riešiť.

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

Správne fungovanie nervovej sústavy: Čo nepodceňovať?

9:07 18.01.2024Tlačové správy

Nervová sústava je možno tou vôbec najdôležitejšou časťou nášho tela.

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

Aké typy kabeliek vám zaručene nesmú chýbať v šatníku?

15:30 20.12.2023Tlačové správy

V dnešnej dobe nie je šatník kompletný bez niekoľkých štýlových kabeliek, ktoré nielen dopĺňajú váš outfit, ale tiež vám uľahčujú každodenný život.